Un început…

Bună tuturor, celor pe care îi cunosc și celor pe care încă nu îi cunosc…

Hmm… pentru primul post ce aș putea spune, înafara faptului că mi-am facut blog din cauza timpului liber pe care îl am și pentru că am vrut să încerc să fac și altceva pe lângă obișnuitul stat pe mess.

În ultimul timp îmi petrec weekend-urile citind ceva. Până acum vreo 3 ani nu citeam deloc, nici măcar cărțile pentru școală, dar într-o zi am găsit într-o revistă un mic pliant cu o nouă carte ce se anunța senzațională. Tunele a fost cartea ce mi-a deschis apetitul pentru cărțile fantasy. Așa am început să îmi doresc să mai citesc și altceva. În căutarea după cărți noi am descoperit un blog ce mi-a dat foarte multe cărți de citit. Poate ar fi trebuit să îmi fac blogul ăsta cu mult timp în urmă, dar mereu am considerat că niciodată nu e prea târziu.

În rest aș mai putea spune că am 17 ani și sunt din Onești și că visez cândva să pot scrie și eu ceva frumos, nu că nu m-aș fi apucat deja, dar cred că lipsește cineva care să mă împingă de la spate ca să pot continua ce am inceput.

7 gânduri despre „Un început…

  1. Buna Sabina.In primul rând îți urez bun venit în blogosfera și la cât mai multe posturi.Ti-am adăugat deja blogul la blogroll-ul meu.

    Pliantul cu Tunele l-ai găsit în popcorn cumva?

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

