La târgul Gaudeamus…

Îmbulzeală mare la târg, dar au fost și foarte multe cărți. De la târg m-am ales cu foarte multe cărți pe care le voiam de foarte mult timp.

Reducerile au fost mari la unele cărți, deși mă așteptam la reduceri și mai mari.

În primul rând mi-am luat cartea pe care o așteptasem foarte mult timp, Tunele 3 În cădere liberă și apoi mi-am continuat cumparaturile pe la standul editurii Litera de unde mi-am luat Semnul, primul volum din seria Casa Nopții ( la care am primit și o brățară ).

Fiind cu o prietenă, eu mi-am luat primul si al treilea volum din seria Tara Duncan, iar ea pe al doilea și pe al patrulea și mi-a facut o surpriză superbă, dăruindu-mi cele două volume pe care și le cumpărase.

Ca să merg la târg, mama mi-a pus o condiție ușoară și grea în același timp. A trebuit să stau la rând aproximativ 2 ore ca să obțin un autograf de la Mihaela Rădulescu pe ultima ei carte lansată la editura Polirom, Niște răspunsuri.

Cu ocazia asta am fost și la cinematograf la ecranizarea cărții Lună nouă a lui Stephenie Meyer.  Este un film foarte bine realizat.

Acum am început să citesc Tunele 3 și să văd după ce o să mai citesc fiindcă nu mă pot decide, mai ales că trebuie sa primesc și continuarea de la Jocurile Foamei, Sfidarea de Suzanne  Collins.

Stând și gândindu-mă dacă ar trebui să îmi cumpăr în lb engleză sau să aștept să se publice în lb romana, m-am decis să îmi cumpăr cărțile Vampire Diaries  scrise de L. J. Smith. Pentru cei care nu știu, s-a realizat un serial pe baza cărților, unul care mie îmi place foarte mult.

Apropo de serialul Vampire Diaries, găsiți rezumatele unor episoade pe blogul http://adriyann.wordpress.com .

8 gânduri despre „La târgul Gaudeamus…

  1. Si eu ma intreb acelasi lucru. Cele mai importante lucruri se intampla numai in orasele mari si in Bucuresti. Cat despre tunele, ei bine e o diferenta intre primele 2 volume si asta la exprimare, dar este foarte interesant si sunt sigura ca o sa imi placa la fel de mult.

    Apreciază

  2. Ești norocoasa ca ai ajuns la târg.As fi mers și eu dacă se ținea și în orașul meu.
    Eu nu am citit încă seria tunele; am alte cărți pe care vreau sa le cumpăr dar o s-o citesc cândva.
    Ma bucur ca ai cumpărat Vampire Diaries în engleza.Nu cred ca o sa-ți para rău.Oricât de buna ar fi traducerea tot mai bine suna în engleza.Copertele arata foarte fain(eu le am în varianta cu fetzele personajelor).
    Mersi ca mi-ai recomandat blogul celor care doresc sa citească recenziile episoadelor.Intenționam sa scriu și pentru celelalte episoade dar am fost acuzat ca stric plăcerea unor cititori ai blogului care îl urmăresc.Voi mai scrie după ce va înainta serialul.

    Apreciază

  3. Am citit Tunele 3 . E senzationala , foarte diferita de prima si a doua carte din serie . E foarte multa actiune , cam ca si in Tunele 3 , poate chiar mai mult . Mi-a placut foarte mult . A fost ceva mai captivanta decat Tunele 1 si 2 , te tine in suspans . O recomand. Merita , credeti-ma !

    Apreciază

  4. Sunteti foarte norocosi cei care locuiti in Bucuresti. As fi vrut sa pun mana mai repede pe Tunele 3 . Eram cam prea nerabdatoare . Pana la urma , oricum am citit-o si e fantastica.

    Apreciază

  5. Ador blogul tau. Foarte util. Si eu am unul amarat la wordpress… infine. Eu am citit seria twilight, am urmarit serialul Jurnalul vampirilor, am gasit cartile in librarii (n-am bani de cumparat)… Si i-am facut cadou unei colege de majorat cartile Sfidarea si Jocurile foamei. Am ramas surprins sa le gasesc pe toatea stea aici. Sunt niste carti de calitate , si postarile deasemenea. Deaceea voi mai trece pe la tine, caci am ce sa citesc pe viitor ca recomandare de la tine… Mult succes pe mai departe!

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

