Am întârziat puțin cu topul din cauză că nu mă puteam decide, dar în sfârșit am reușit să îl alcătuiesc.
Locul 10
Sabia Magică de Marcus Sedgwich – O carte ce mia plăcut mult.
Locul 9
Morți până la apus de Charlaine Harris – Anul acesta mi-am zis că ar trebui să citesc și seria Vampirii sudului și vreau să spun că am ales bine. Mi-au plăcut foarte mult cărțile până acum, dat fiind că am citit abia primele 3 volume. O poveste diferită, cu vampiri ce ard în lumina soarelui și care s-au prezentat lumii ca ceea ce sunt și luptă pt a avea aceleași drepturi ca și oamenii.
Locul 8
Misiunea lui Sennar de Licia Troisi – Cred că dacă nu aș fi câștigat primele două volume, nu le-aș fi citit și nici nu mi-aș fi imaginat cât de bune și cât de interesante pot fi. Încă nu am reușit să îmi iau și ultimul volum.
Locul 7
Soția călătorului în timp de Audrey Niffenegger – O poveste de dragoste foarte frumosă. O viață alături de un soț cu un ceas tepmoral defect, călătorind în timp fără să vrea, nu este tocmai roz. Oricum povestea merită citită.
Locul 6
Minunatele Oase de Alice Sebold – M-a impresionat foarte mult povestea lui Susie, dar și cea a creatoarei ei, Alice Sebold, autoarea cărții. Violul prin care a trecut Alice a determinat-o să scrie povestea atât de emoționantă. Din 29 ianuarie în cinematografele din România, filmul Din raiul meu, ecranizarea volumul Minunatele oase.
Locul 5
Lună plină de Kelley Armstrong – Și vârcolacii au un farmec special. Singura femeie vârcolac din lume ar trebui să atragă atenția din prima.
Locul 4
Zori de zi de Stephenie Meyer – Ultimul volum al seriei AMurg mi-a plăcut extrem de mult. Transformarea „împiedicatei” de Bella face cartea atât de interesantă.
Locul 3
Semnul de P.C Cast & Kristin Cast – Norocul meu că am ajuns la Gaudeamus și mi-am cumpărat cartea. Altfel cred că nu aș fi citit-o. Foarte frumoasă. Vampiri mulți. Zoey își descoperă noua viață în casa nopții alături de cei mai buni prieteni ai ei.
Locul 2
Tunele 3 În cădere liberă de Roderick Gordon & Brian Williams – Uff! Am așteptat atât de mult cartea asta și nu m-a dezamăgit deloc. A fost impresionantă. Nu mă așteptam ca aventura să evolueze chiar așa. Oricum abia aștept volumul 4 ( cred că mai am de așteptat până în iarnă -2010- dar asta e ).
Și în final câștigătoarea topului
Locul 1
Sfidarea de Suzanne Colins – O serie cu adevărat genială. Sigur că mi-au plăcut ambele volume. Pur și simplu nu mă mai satur de povestea plină de suspans și acțiune a lui Katniss. Vreau următorul volum. Iar o să mă plâng colegei mele de bancă ( îmi pare rău ) că nu mai apare odată volumul.
Sfidarea pe 1. Perfect de acord.
ApreciazăApreciază
Fain blog-ul………dar totusi nu inteleg dc ai pus MORTI PANA LA APUS pe locul 9………..ii super tare cartea……….nici nu se compara cu twilight………si mai ales ca are si serialul TRUE BLOOD care e cel mai marfa………in fine imi place tot doar chestia cu locul 9……..:)
ApreciazăApreciază
Probabil aici se vede cel mai mult diferenta de gusturi, dar au fost foarte multe carti si nu mai stiam pe care sa le aleg. Daca ar fi fost, as fi facut un top de mai multe carti. Si imi place foarte mult True Blood, la care app apare in vara cel de-al treilea sezon.
ApreciazăApreciază
sincer nici eu nu ma asteptam ca vampirii sudului sa nu iti placa mai mult,dar nu asta este problema top 3 al meu?1AMURG dupa ea nimic nu mi-a mai placut 2VAMPIRII SUDULUI toate cele 9 vol(ma intreb daca apare si vol 10) si 3CASA NOPTII(cele3 vol),am auzit ca trebuie sa iasa si INFRUNTAREA.Altele mai aveti idee?
ApreciazăApreciază
Mary, sincer, lista mea ar fi trebuit sa fie mult mai mare. Abia citisem primul volum, acum am ajuns la al patrulea si imi place la nebunie. Acesta a fost topul pt 2009, cel pt 2010 va fi foarte diferit.
Alte carti??? La ce te referi? Carti cu vampiri?
ApreciazăApreciază
buna
zimi si mie te rog cum e volumu 4
il caut in magazine si nu il gasesc
te rog povestestemil in mare
te implor
ApreciazăApreciază
Adela, volumul 4 de la ce serie??
ApreciazăApreciază