Lupta – Jurnalele Vampirilor vol. 2

Editura Leda se mișcă foarte repede și iată că ne dezvăluie coperta celui de-al doilea volum la seriei Jurnalele Vampirilor, la doar 5 zile după lansarea primului. Lupta continuă povestea de dragoste a Elenei prinsă între 2 nemuritori. Cartea este la fel ca și prima, are formatul de 13×20, hardcover, dar fără supracopertă, are 276 de pagini și cu precomandă costă 29,17 lei. Traducerea îi aparține Livianei Tane. Volumul o să fie lansat undeva la jumătatea lunii martie. Dați fuga și precomandați-o. Click aici pentru precomandă.

În liniştitul orăşel Fells Church lucrurile se precipită Damon este mai nerăbdător şi mai hotărât ca oricând s-o facă pe Elena partenera lui, Regina Întunericului. Elena, tot mai vulnerabilă, se confruntă cu uneltirile lui Caroline şi ale lui Tyler, în vreme ce Stefan înţelege că trebuie să-şi calce jurămintele şi să-şi înfrunte pe viaţă şi pe moarte fratele. Dar povestea ia o întorsătură neaşteptată…

Am uitat să vă mai spun ceva. Pe data de 28, din câte îmi mai amintesc aflăm și cum arată coperta pentru primul volum din seria Academia Vamprilor.

13 thoughts on “Lupta – Jurnalele Vampirilor vol. 2

  1. In sfrasit…
    Eu am terminat Trezirea azi noapte la 2 si deja ma plictises:(
    Tocami am dat precomanda, sper sa vina mai repede ca nu mai am rabdare, trebuie sa aflu ce se intampla in continuare:))

    Apreciază

    • Seria Jurnalele Vampirilor e scrisa inca de prin anii 1991-1992. Atunci avea 4 volume: Trezirea (The awakening), Lupta (The struggle), The fury si Dark reunion.
      De curând, adică din 2009, autoarea s-a decis să continue seria. Până acum a mai adăugat 1 volum și mai are încă 2 plănuite. A doua parte a seriei se numește The Vampire Diaries: The Return și cuprinde: Nightfall, Shadow souls care o să apară în martie anul ăsta și Midnight plînuit pentru iunie 2010. Toate astea în străinătate. La noi ultimele volume o să apară puțin mai greu, cred.

      Apreciază

  2. Buna.Astazi mi’am cumparat Trezirea si urmeaza sa o citesc.Cand am vazut cartea pe raftul din magazin m’a surprins placut pt ca am descoperit inca o carte cu vampiri si care la prima vedere mi’a dat impresia ca se aseamana cu seria Amurg.Abia astept sa apara si urmatoarele volume:Dam decis sa nu imi mai cumpar alta carte pana ce nu le am pe toate din seria Jurnalele Vampirilor:D

    Apreciază

    • Valentina ma bucur ca ai fost surprinsa de carte. Arata foarte bine. Poti sa iti precomanzi urmatorul volum daca vrei si in plus o sa mai apara o serie de carti cu vampiri tot la editura leda: Academia Vampirilor, care din cate am auzit si am citit e superba. Oricum daca vrei sa mai afli despre ele stai pe aproape caci o sa mai pun informatii.

      Apreciază

      • Deci……….am citit Academia Vampirilor 1 si am dat precomanda la 2……………vol. 1 a fost total si abia astept sa primesc vol. 2 :):)
        Din Jurnalele Vampirilor am citit Trezirea,Lupta,Furia…….astept Reuniunea si fac pariu ca o sa fie extra😛

        Apreciază

  3. Pingback: Lista cărților ce vor apărea la Bookfest « Sabinna's Angel for a story

  4. Mai am putin si termin Reuniunea. Cand am terminat cartile Amurg n-am crezut ca va exista o carte cu vampiri mai buna. Dar Jurnalele VAMPIRILOR mi se par mult mai captivante.
    Multumesc pe aceasta cale si editurii Leda pentru ca le-a publicat la o distanta atat de mica una de cealalta.

    Apreciază

    • Cred ca odata cu trecerea timpului incepe sa ne placa si alte feluri de carti, nu numai povestea de iubire eterna cu cateva obstacole. Cred ca incepem sa preferam ceva chiar mai palpitant (poate cateva lupte).

      Apreciază

  5. Copertile seriei JV sunt mult mai reusite in Romania decat cele din USA. Mereu cand ma duc la raionul cu carti si vad JV ma gandesc la celelalte din Romania. Arata mult mai bine,felicitari editurii Leda.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

