Academia Vampirilor vine în sfârșit la editura Leda

Am spus până acum cât de mult iubesc editura Leda? E cea mai bună editură din țara noastră ( după părerea mea ), știe să ne asculte părerile și ține cont de ele.

Editura Leda aduce în românia o nouă serie: Academia Vampirilor, scrisă de Richelle Mead. Primul volum poartă numele seriei și  va apărea în librării din 20 martie. Până atunci îl puteți precomanda cu o reducere de 25 %, la doar 33,68 lei, de aici. Cartea este primul volum din serie va avea 384 de pagini, va fi cartonată ( fără supracopertă ). Traducerea îi aparține lui Cătălin Pruteanu.

Eu mă bucur foarte mult că editura a păstrat coperțile originale. unt foarte frumoase. În plus, volumele următoare vor apărea la distanța de o lună, adică în aprilie vom avea al doilea volum al seriei.

Academia Vampirilor

Dragostea și loialitatea sunt mai puternice decât legăturile de sânge

Doar prietena ta cea mai bună te poate apăra de dușmanii tăi nemuritori…

Academia Sf. Vladimir nu e o școală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii ( vampiri vii și muritori ) sunt educați în tainele magiei, iar tinerii dhampiri ( jumătate oameni, jumătate vampiri ) sunt antrenați să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor ( morți vii ), cei mai înspăimântători și mai periculoși vampiri.

20 thoughts on “Academia Vampirilor vine în sfârșit la editura Leda

  1. Nu stiu de ce nu-mi place coperta…hmmm…Nu puteau sa puna si ei niste vampirasi cu niste coltisori periculosi pe acolo sau vreun tip hot ca la Jurnalele Vampirilor?Asta e un inceput foarte prost daca vreau sa le cumpar…Sper macar sa merite continutul…

    Apreciază

  2. salut…cartea aceasta seamana putin cu „Casa Noptii”?,,,am citit mai sus scurta prezentare …si daca stie careva este si vreo poveste de dragoste? …as vrea sa mi’o cumpar cu prietena mea dar …both of us like Love stories😀 so pls let me know…imi plac mult cartile care cuprind cate un pic din fiecare ,,,putina comedie,,,o poveste de dragoste ,,,putin mister,,,sa nu mai zic sa fie fantasy🙂 ms

    Apreciază

  3. salut,,,Sabinna ai primit deja cartea Academia Vampirilor,,,? am cautat cartea si nu a fost pusa in vanzare si nici comenzile nu au fost inca trimise…si btw de unde faci comanda pt carti ? ms

    Apreciază

  4. aha…hmm…cred ca o sa ma ocup si eu de acuma sa dau comanda direct de la sursa…daca stai dupa oamenii astia de la magazine librarii etc…iti piere tot cheful sa mai cumperi…in orice caz multumesc

    Apreciază

    • Comanda o vei primi la posta. Acasa vei primi un aviz prin care esti anuntata ca a sosit cartea la posta. Timpul in care vine cartea difera, dar e in jur de 1 sapt (cel mult). Daca ai dat-o azi, cel mai probabil e ca o sa iti vina cartea luni.

      Apreciază

  5. aha…oks..mercic😀 de obicei nu faceam comenzi pe net de carti…cumparam ce gaseam mai nou prin librarii…diverta (diverta nu se pune ca sunt putin dezamagita si de ei :(( ) etc etc…na este un inceput pentru fiecare…ms inca o data

    Apreciază

  6. hihi…mi’a venit comanda ieri…imi place mult de tot cartea,,,bine si exact cum am mai spus in cealalta parte este in perfecta stare cu factura cu tot,,,MERITA sa dam comanda …o platesti la posta ,,,daca nu e acolo nu platesti…nu se intampla nimic,,,deci as zice ” da’ti inainte cu tupeu” hihi la fel am sa fac si cu restul volumelor si alte carti,,,de la librarii am sa cumpar doar daca mai vad ceva interesant…spre exemplu am cumparat cartea Sabriel mi s’a parut draguta…dar doar asa …restul de pe net !
    nha mult noroc si mai vb🙂

    Apreciază

  7. salut!!!abia ieri am aflat desprea aceasta carte si cand vad ca a aparut de atata timp nu ma mai opresc sa imi dau suturi mintale…am citit recenzia si pur si simplu nu pot sa cred cat de grozava poate sa sune:Dabia astept sa o cumpar …dar eu zik ca o iau de la diverta ca dak dau comanda fara stirea mamei(si asa nu prea ma lasa)va fi foc si pare…cand o iau si o va vedea bag si eu ca am castigato la un concurs:))))

    Apreciază

    • Daca tii sa nu afle mama ta, o poti comanda de pe site prin curier. Ajunge foarte repede, ai 20% reducere, deci platesti mai putin si nu platesti nici transportul. Curierul te va suna si tu poti sa ii spui unde sa iti aduca volumul.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

