În curând la Editura Leda…+ Nemira (Gossip Girl)

Multe vești:

1. Pe lângă faptul că în ultimul timp Editura Leda a scos pe piață două serii foarte cunoscute peste hotare: Jurnalele Vampirilor ( Vampire Diaries ) și Academia Vampirilor ( Vampire Academy ), în curând vor publica o altă serie cu vampiri: Blue Bloods scrisă de Melissa de la Cruz.

Eu sper că cei de la editură vor folosi coperțile din UK. Sunt mai frumoase.

Mai multe detalii despre această serie aici și aici.

2. O altă carte ce va apărea la Editura Leda este Never cry werewolf scrisă de Heather Davis. Editura tocmai a obținut drepturile de publicare.

Vreau să lămuresc pe toată lumea în privința unui aspect: Filmul Never cry werewolf nu este ecranizarea romanului cu același nume.

3. O veste care interesează pe mulți dintre voi este faptul că Editura Nemira este pe punctul de a reedita primele 3 volume din seria Gossip Girl ( cele pe care nu le mai au in stoc ). În așa fel toți cei care nu au reușit să pună mâna pe unul dintre ele – un exemplu bun sunt eu – va reuși să și-l cumpere direct de la editură. Eu sper că această reeditare se va întâmpla destul de curând. O să revin cu mai multe informații atunci când vor fi.

24 thoughts on “În curând la Editura Leda…+ Nemira (Gossip Girl)

  1. hmm…daca nu ma insel si nu vb prostii serialul Gossip Girl a ajuns la Sezonul 3 episodul 14…deocamdata…;serialele au fost facute dupa aceste 3 volume ? daca este cineva care le’a citit ,,,si a vazut serialele…sa ne spuna daca sunt,cat de cat,diferite sau daca respecta firul povestii…eu una nu am citit cartile dar am urmarit fiecare episod…si as dori sa stiu daca se merita sa cumpar cartile…deoarece sunt obisnuita cu firul acesta al intamplarilor din serial…Ms

    Apreciază

    • Irina, eu am citit pe wiki despre carti si serialul tine firul actiunii din carti, dar serialul, in punctul in care a ajuns acum este pe actiunea volumului 9 cred. (Imagineaza-ti ca actiunea din volumul 8 include absolvirea liceului – asta ca sa iti dai seama ca un sezon nu este construit doar dupa actiunea dintr-o carte.) Poti citi descrierea fiecarui volum pe site-ul editurii nemira. Nu stiu daca merita citite cartile deoarece eu sunt una dintre cei care nu au reusit sa isi cumpere volumele si acum stocul este epuizat.

      Apreciază

  2. Fara sa vreau, am fost obligat sa citesc prima carte 8-| .Asa îmi trebuie dacă fac pariuri cu o fata și pe deasupra le și pierd😦
    La serial nu ma uit; am vazut doar promo-urile episoadelor din sez 1 după ce aceeași fata(colega de clasa) încerca sa ma convingă sa ma uit(nu cad în aceeași capcana de 2 ori)😀
    Din ce am vazut, serialul mi s-a părut ca a schimbat unele chestii din carte😕

    Apreciază

    • Foarte haioasa faza cu pariul, dar cel putin o sa iti fie invatatura de minte sa nu te mai bagi in pariuri daca nu esti 100% sigur ca le si castigi. Oricum pedeapsa nu a fost chiar asa de crunta si in plus serialul e frumos, banuiesc ca nici cartile nu se lasa mai prejos.

      Apreciază

    • Si eu am o colega de clasa care a citit in format electronic ( are si unele carti) seriile: Blue Bloods, Casa Noptii, Jurnalele Vampirilor, Academia Vampirilor si a spus ca toate sunt superbe. Ea le-a citit in engleza pe toate. Ma corupe si pe mine. Mi-a dat si cateva detalii mai picante si nu mai pot, stau ca pe ace in asteptarea cartilor.

      Apreciază

  3. salve.ms ca mi’ai zis in legatura cu ele…totusi nu imi imaginam sa faca 6 sezoane dupa 3 carti sau cate sunt 8-9…ma gandeam daca sunt asemanari intre ele ca poveste …actorii personajele…nha,,,oi fi yo blonda,,,da’ nu’s dummy =)))) ms fetelor

    Apreciază

  4. Hey! GG sunt 12-13 carti aparute, cam asa.
    WOW! O Sa dau faliment cu atatea cartii :)), dar lasa ca e bine. As vrea si eu mai multe info despre Never cry werewolf:D, daca se poate

    Apreciază

    • Imi pare rau ca nu mai am alte informatii. Din ce mi-au spus cei de la editura, reeditarea primelor volume inca se mai discuta, dar persoana cu care am vorbit a spus ca cel mai probabil este faptul ca o sa se reediteze. Au primit multe cereri din partea celor ca mine, care nu au apucat sa cumpere primele volume. Tind sa cred ca in toamna sau iarna asta o sa avem primele volume. Au spus ca o sa ma anunte atunci cand vor decide cand le editeaza. Cand o sa am informatii o sa le postez aici.

      Apreciază

  5. God! Editura Leda nu inceteaza sa isi uimeasca cititorii. Seria Blue Bloods pare superba, iar copertile din UK te fac sa cumperi cartile doar ca sa le poti admira.
    Multumesc pt ca m-ai ajutat sa aflu de ele🙂
    O sa fiu pe faza cand vei posta mai multe informatii despre serie😉

    Apreciază

  6. la sfarsitul anului acesta.deci nu e nimic sigur in aceasta privinta…sunt foarte secretosi cei de la nemira i am intrebat ce suprize pregatesc pt bookfest si nu au dat niciun indiciu.eu cred ca nu m ai publica nimic pt k am auzit niste zvonuri cum editura ar fi in fata falimentului.

    Apreciază

    • Sincer ma indoiesc ca Nemira sa afla in fata falimentului, ci mai degraba ar putea fi editura Tritonic, ca astia scot 10 carti pe an, iar Nemira inca mai scoate carti bune si mai multe. Oricum orice e posibil.

      Apreciază

  7. mi-am luat de la bucuresti volumul 1 si 4 din blue bloods.in engleza.stie cineva de unde imi pot comanda volumele 2 si 3?am terminat azi volumul 1 si este SUPERB!si n-am chef sa citesc iara pe calculator,ma dor prea tare ochii.:)) ah si de hush hush ce se stie?la noi cand apare?sau blue bloods tradus,am o prietena care ma tot intreaba.si pentru cei care inca nu au citit never cry werewolf…este extrem de tare!sabina,da-mi si mie un id de mess sau un mail ceva,sa mai vorbim despre carti mai usor.imi place tare mult cum scri.

    Apreciază

  8. Can I simply say what a relief to find someone who truly knows what theyre speaking about on the internet. You definitely know how one can deliver an issue to light and make it important. Extra people need to read this and understand this facet of the story. I cant consider youre not more popular since you undoubtedly have the gift.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

