Leda la Bookfest

Leda nu se oprește din muncă, în așa fel încât va mai lansa încă o serie de cărți foarte cunoscută: Blood Books scrisă de Tanya Huff. Seria este scrisă și publicată între anii 1991 – 1997 și conține 5 volume și o carte cu scurte povești (nuvele). Cred că nu mai este nevoie să vă spun că este o serie cu vampiri.

1. Blood Price (1991)
2. Blood Trail (1992)
3. Blood Lines (1992)
4. Blood Pact (1993)
5. Blood Debt (1997)
* Blood Bank – a short story collection

Coperțile cred că vor fi schimbate, dat fiind faptul că ele au fost publicate „omnibus” ( adică două volume într-o singură carte ).

Seria Blood Books stă la baza serialului Blood Ties.

9 thoughts on “Leda la Bookfest

  1. AAAA….Acuma stiu de unde mi-am amintit de figurile actorilor.E un serial pe Axn(,,vampiri,crime si povesti de dragoste”) si e exact serialul inspirat dupa cartile astea…Ha ha ha !M-am uitat si eu o data si mi s-a facut lehamite de el.E..E…mai bine nu spun ca altfel o sa va faceti o parere rea.Parca cartile suna mai bine pentru ca serialul e o porcarie.Deci imi pun toata credinta in carti.
    App.E foarte fain blogul si intru de mult pe el.Ai multe stiri noi.Bravo!

    Apreciază

  2. wow , am vazut fiecare episod din serial , a fost dragut , cartile sper sa fie mai frumoase . Btw : blogul este demential , faci o treaba foarte buna , bravo , si multumim pt. toate stirile noi . Tine-o tot asa !

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

