Paște fericit! + o surpriză…

Nu mă pricep foarte bine la urări, așa că vă doresc un Paște cât mai fericit – cât de fericit vreți voi.

Update: Volumul al patrulea al seriei Casa Noptii, Infruntarea va aparea mai exact in semptembrie.

Și acum surpriza de care sunt sigură că o să vă bucurați dacă vă place seria Casa Nopții.

În curând va apărea cel de-al patrulea volum al seriei Casa Noptii, Înfruntarea.

Sinopsis:

Viața e o porcărie când îți pierzi prietenii, iar Zoey tocmai a aflat!

Într-o săptămână a reușit performanța de a-i pierde pe toți cei trei iubiți ai ei, precum și grupul de prieteni pe care îi avea în Casa Nopții. Mai mult decât atât, Neferet, Marea Preoteasă, a declarat război oamenilor, iar Zoey știe în adâncul inimii ei că acesta este un lucru greșit. Dar o va asculta oare cineva?

Existența tinerei în Casa  Nopții ia o întorsătură periculoasă, în vreme ce loialitatea îi este pusă la grea încercare, intenții șocante ies la iveală, iar un demon străvechi se trezște din nou la viață.

Aventura continuă într-un volum incredibil de tenebros, care te va lasă cu răsuflarea tăiată!

88 thoughts on “Paște fericit! + o surpriză…

  1. debea astept cartea!!!:X sa ma anunti cand primesti primul capitl si coperta!!!ca nu cred ca apare chiar pe 19!!ai vazut cum a zis ca apare pe 15 septembrie si a aparut dupa o luna si…!!!pls!!:*

    Apreciază

  2. da am vazut cum si cand pot sa o comand!!nu trebuie sa imi mai zici ca nu stiam ca aparuse coperta si primu capitol si daia te intrebasem. in fn e tare cartea si vroiam sa te intreb altceva mai sunt si alte serii in continuare???:-?

    Apreciază

  3. Uite o lista cu volumele aparute la noi, dar si in afara:
    Marked, 1st Book – Semnul
    Betrayed , 2nd Book – Tradarea
    Chosen, 3rd Book – Aleasa
    Untamed, 4th Book – Infruntarea
    Hunted, 5th Book – Obsesia
    Tempted, 6th Book – Tentatia
    Burned, 7th Book –
    Awakened, 8th Book due out on January 4, 2011
    The Fledgling Handbook 101 (October 26, 2010) – un fel de carte adaugata seriei in care cunosti mai bine personajele. Are mai multe povesti scurte.
    DESTINED, 9th book

    Apreciază

  4. eu am cumparat cartea!!app am primit ieri o carete academia vampirilor si scrie acolo ca exista una pt adulti s una pt adolescenti iar eu habarnam pe care o am!!poti te rog sa imi spui daca sunt 2 diferite si daca da cum se numesc???pls

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

