Inițierea – volumul al doilea al seriei Academia Vampirilor

De astăzi puteți precomanda volumul  al doilea al seriei Academia Vampirilor de aici. Acesta se numește Inițierea, are 384 de pagini, iar traducerea îi aparține lui Cătălin Pruteanu.

Sinopsis:

Când iubirea și gelozia se ciocnesc pe pârtie,vacanța de iarnă devine sângeroasă…

Un atac inopinat al strigoilor pune pe jar toată Academia Sf. Vladimir, care își trimite în grabă elevii într-o vacanță obligatorie la schi. Dar peisajul mirific de iarnă și stațiunea elegantă din Idaho nu oferă decât un iluzoriu sentiment de siguranță. Cum trei dintre elevi fug din cantonament pentru a-i ataca la rândul lor pe oribilii strigoi, Rose și Christian îți unesc eforturile pentru a le sări în ajutor. Numai că eroismul are prețul lui…

Volumul va fi disponibil după 20-25 mai 2010.

Următoarele două volume vor apărea până  la BookFest.

30 de gânduri despre „Inițierea – volumul al doilea al seriei Academia Vampirilor

      • Da ii misto de coperti……..si ca le traduce asa de repede……..dar la volumul 3………de ce o tradus titlul……..Shadow Kiss cu Atinsa de Umbra ???
        Ar fi trebuit………”Sarut in Umbra”……..sau „Sarut intunecat”……sau oricum numai sa fie cuvantul Kiss-Sarut !!!
        Doar e batator la ochi cuvantul !!!! In fine……..ce n-as da sa stiu engleza ca sa mi le pot cumpara in original……..dar sunt varza la engleza :((:(( din pacate.
        Dar sper sa o invat. 🙂

        Apreciază

  1. ma bucur ca o sa apara. azi de dimineata mi`am cumparat primul volum. la inceput am ezitat, dar apoi m`am hotarat sa`l cumpar avand in vedere ca pana la aparitia volumului 4 din casa noptii mai e mult….
    multumim de informatie! :-*
    P.S: coperta arata foarte bine si ma bucur ca nu au schimbat`o ( unele edituri am obs ca au obiceiul de a schimba copertile originale si nu`mi place asta.)

    Apreciază

    • Doamne ajuta……..in sfarsit cineva care are aceeasi parere ca mine. 😀
      Si pe mine m-o enervat faptul ca la Casa Noptii au schimbat copertile………mai faine erau cele originale……….dar imi pare bine ca Academia Vampirilor este tradusa de Leda………:D:D deoarece nu ai de asteptat foarte mult :).
      Si de aceea probabil le ia asa de mult la cei de la Litera………deoarece trebuie sa se chinuie si cu copertile……….iar in cazul asta Leda este in avantaj……….BRAVO EI 😀
      Yo nu am ezitat cand am luat-o pentru ca orice carte cu vampiri e faina……..de oricine este scrisa………cum ar fi :
      Jurnalele Vampirilor………Vampirii Sudului (True Blood)………Casa Noptii……..Cronicile Vampirilor……etc.
      Aaaaaa si am uitat sa mentionez ca toate astea sunt moooooolt mai bune decat Twilight !!!!
      La inceput eram disperata……..ca nu vreau alte carti inafara de Twilight………dar am realizat ca toate restul su mult mai super……..mai ales serialele de la THE VAMPIRE DIARIES si TRUE BLOOD :X:X:X:X:X:X

      Apreciază

  2. Cartea e super, socanta ,incantatoare si romantica. Decursul relatiei Rose-Dimitri e neasteptat si te face sa vrei sa vezi un happy end. De o saptamana am citit ultima carte din serie-Spirit Bound- si pot sa spun ca richelle e grozava, stie sa te tina in suspans. Sper ca in curand vor fi tradse si celelalte carti in romana astfel incat sa aiba mai multa lume acces la ele.

    Apreciază

  3. alexa_andras Spune:
    mai 26, 2010 la 14:53

    Da ii misto de coperti……..si ca le traduce asa de repede……..dar la volumul 3………de ce o tradus titlul……..Shadow Kiss cu Atinsa de Umbra ???
    Ar fi trebuit………”Sarut in Umbra”……..sau “Sarut intunecat”……sau oricum numai sa fie cuvantul Kiss-Sarut !!!
    Doar e batator la ochi cuvantul !!!! In fine……..ce n-as da sa stiu engleza ca sa mi le pot cumpara in original……..dar sunt varza la engleza 😦 (:(( din pacate.
    Dar sper sa o invat. 🙂

    Nu te supara dar chiar se vede ca esti varza la engleza.
    Shadow kiss chiar inseamna atinsa de umbra deci nu fa afirmatii fara suport .

    Apreciază

  4. azi am terminat d citit vol3 j am crezut k mor ce trist sa terminat….e imposibil ca dimitri sa fie strigoi asa-i?…mai sunt inca 3 volume…orikm nu mai pot astepta pana la vol4…cred ca va fi la fel de super ca toate…

    Apreciază

  5. am citit cam jumate din atingerea umbrei si sunt curioasa: la sfarsit zice ca se duce sa il omoare pe Dimitri…chiar il va omora?nu vor mai fi impreuna si nici nu va mai fi gardiana lisei??

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

