Carti Bookfest 2010

BookFest 2010

Da! Am reuşit să ajung vineri la BoookFest. Vreau să vă spun că a fost superb. Au fost foarte multe cărţi. Îmi pare rău că nu am reuşit să postez nimic în ultiuml timp, dar cum am mai spus calculatorul meu are câteva probleme. Oricum am făcut şi câteva fotografii. Sper să vă placă. Sunt făcute cu telefonul pentru că mi-am uitat aparatul foto acasă (ştiu, sunt o uitucă incurabilă).

Editura Corint:

Click să se mărească.

CorintCorint2Corint3Corint1

Editura Rao:

RaoRao1Rao2

Editura Rao a organiyat concursuri cu premii. A fost foarte frumos. Bineînţeles că a trebuit să îmi bagşi eu nasul, deşi emoţiile au fost foarte mari, a fost foarte distractiv. Rao 3

La târg a fost şi Loredana împreună cu familia, au şi cântat.Rao3Rao4

VJ Oana de la MTV

Editura Litera:

Litera1Litera

Tritonic

Mi-am luat şi eu Parfumul văduvei negre şi cum era şi Oana la târg am reuşit să i-au şi autograf. Păcat că nu am reuşit să îmi i-au şi Indicii anatomice, poate la următorul târg o să o i-au cu tot cu autograf.

Mersi Oana!

Tritonic1

Tritonic

Editura Nemira:

Nemira 2Nemira 1

Sper să vă placă.

Achiziţiile mele:

Carti Bookfest 2010

Marea Trolilor, cele două exemplare din Luna Noua – cartea filmului şi insignele le-am câştigat la concursurile Rao.

12 gânduri despre „BookFest 2010

  1. Lasa-mi un comment la mine pe blog cu adresa ta de mail si le selectez pe cele in care apari si ti le trimit. Commenturile sunt moderate, asa ca nu va aparea public.

    Apreciază

  2. Ce rau imi pare ca nu stau in Bucuresti:(( . Am vazut ca cei de la Litera au avut reduceri la cartile pe care ma interesau. De la Leda am achizitionat online, la fel si de la Nemira. Am inteles ca Rao nu prea a avut cine stie ce oferte.

    Apreciază

  3. Da. multumesc foarte mult. Le-am scos la cineva in calculator si o sa le i-au dupa ce ajung acasa. Acum sunt inca la bucuresti. Multumesc inca o data. Raman datoare.

    Apreciază

  4. Tocmai mi-am ridicat pachetul de la posta si anume „vampirii sudului” . Cartile astea ma tentau de multa vreme si in sfarsit m-am decis sa le cumpar. Am comandat primele 8 volume in set si vreau sa zic ca eram foarte emotionata de sosirea lor. Am tot cautat mai multe detalii despre serie inainte de a le comanda si nu am gasit nicaieri. Vroiam sa aflu pt ce varsta sunt indicate. Nu am gasit nicaieri detaliul asta si am comandat cartile si exact in ziua in care le-am comandat,am aflat ca erau pt majori:D Totusi,asta nu ma impiedica sa le citesc dar vreau sa stiu daca sunt totusi adecvate minorilor:)

    Apreciază

    • Buna.
      Seria Vampirii Sudului este pentru adolescenti. In ziua de azi, aceste carti ar putea fi citite si de minori de 15 ani, sau chiar mai mici. Eu am citit primele 4 volume si mi-au placut si le-am citit pe la 16 ani.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

