Fotografie0812

În poștă!

În ultimul timp nu am reușit să mai postez prea multe, așa că o sa grupez într-o singură postare cam tot ce am mai primit.

Am avut un noroc chior și cei de la Nemira au reușit să îmi facă rost de primele 3 volume din seria Gossip Girl. Yey!! Am fost și pe la mare și am citit primele două volume pe plajă în timp ce mă prăjeam – 35 de grade la umbră. Cărțile astea chiar merită banii.

Cât am fost plecată la mare am mai primit un plic din America de la Mari Mancusi și pot să spun că am devenit un membru sau mai bine zis un vampir în devenire în Blood Coven. Am și un card care să demonstreze asta. Yey! Am primit și semne de carte.

Ieri după-amiază sosește poștărița cu un zâmbet pe față și îmi spune: hei ai mai primit un plic din America. Yuppy!! Era de la Megan Crewe. Îmi trimisese câteva semne de carte, printre care unul semnat pentru mine.  Stați pe aproape fiidcă adun lucruri drăguțe pentru voi. Curând – sper – o să dau semnele de carte celor care urmăresc blogul.

36 thoughts on “În poștă!

    • Sigur ca pot.
      Iata ordinea:
      1 Gossip girl
      2 Gossip girl. Stiti ca ma iubiti
      3 Gossip girl. Vreau totul
      primele 3 volume nu mai sunt disponibile la editura nemira
      4 Gossip girl. Pentru ca merit
      5 Gossip girl. Cum imi place mie
      6 Gossip girl. Pe tine te vreau
      7 Gossip Girl. Nimeni n-o face mai bine
      8 Gossip girl. Cei mai buni… dusmani
      9 Gossip Girl. Doar in visele tale
      10 Gossip Girl. Cum as putea sa te mint?

      Apreciază

  1. hihi…imi plac semnele tale de carte pe care le-ai primit de la Megen…ce ma framanta pe mine..este cum de ai reusit sa le primesti..stiu ca prin posta..dar ceva contac cu Megan…wow:X:X:X sincer ador semnele aleea…abia astept carte…:D

    Apreciază

  2. Sabinna , de doua zile ma tot contrazic cu frate-miu.Am aplicat si eu sa devin in club , am primit raspuns , iar frate-miu , cum e el mai priceput decat mine la engleza , a zis ca tre’ sa platesti pentru ce-ti trimite . Dar eu nu vad ca scrie nicaieri asta . Tu ai platit ceva pentru ce ai primit?

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

