la colet1

La colet!(2)

Azi am primit un super colet de la editura Leda si m-am gandit sa va prezint ultimele aparitii.

Așa cum ne-a obișnuit, editura Leda scoate cărți pe bandă rulantă. Nu știu dacă vă mai amintiți, dar la începutul anului Leda promitea să publice seria Jurnalele Vampirilor și așa cum se poate vedea acum, s-a ținut de cuvânt. Primele patru volume ale seriei au fost publicate la intervale de timp foarte mici (o lună, o lună jumătate) și de astăzi înainte vă puteți bucura și de cel de-al cincilea volum al seriei, Întoarcerea: Căderea nopții.

Deși am fost cu toții puțin sceptici în privința seriei Forțele Răului Absolut a cunoscutei autoare Kelley Armstrong, am cumpărat primul volum, l-am citit și am fost fermecați de felul în care lucrurile se desfășoară. Drept urmare a entuziasmului  nostru, Leda lansează și cel de-al doilea volum al seriei, Revelația și, foarte curând (28 noiembrie) va fi pe piață și ultimul volum al trilogiei cu un nume foarte sugestiv, Răfuiala.

Nu în ultimul rând, vreau să amintesc și de seria Vampirii din Morganville, o serie nouă plină de aventurile misterioase ale vampirilor de care ne-am îndrăgostit.

Cred că am pălăvrăgit destul de mult, așa că vă dezvălui și o bucățică din surpriza pe care v-o pregătesc. Puțin mai târziu urmează concursul pe care îl organizez cu ajutorul editurii Leda, așa că nu plecați nicăieri.

4 thoughts on “La colet!(2)

  1. am o intrebare . Eu nu sint in tara , si toate informatiile pe care le am sint din discutiile voastre fireste .dar sa revin la intrebare .am citit primele doua volume de Kelly Amstrong ;Luna Noua; si respectiv ;A doua luna noua; insa nu am mai auzit nimic de continuari . poate imi puteti da un sfat unde la gasesc sau cind vor aparea? .Multumesc mult oricum.

    Apreciază

    • Cred ca te referi la Luna Plina si A doua Luna Plina si imi pare rau sa te dezamagesc, dar editura Tritonic scoate cam un volum pe an, asa ca la anul la Bookfest poate o sa avem parte de volumul 3, pana atunci e putin cam imposibil.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

