Primul concurs! Leda!

Update: Mi-a fost foarte greu sa aleg câștigătorii deoarece au fost atât de multe raspunsuri care m-au impresionat, dar totuși a trebuit sa aleg. Au fost mai mulți participanți decât m-am așteptat și eu lucru ce mă bucură enorm. Oricum, chiar dacă nu ați câștigat de această dată, nu vă supărați pentru că voi mai organiza concursuri și veți avea șansa de a participa.

And the winners are!!!!

Balul Fetelor Moarte – Francesca din Brașov și Bugan Alexandra

Revelația –  Eve (Anitas Evelina)

Jurnalele Vampirilor 5 – Alice (Little Alice)

Felicitări! Rog câștigătorii să îmi trimită un mail in care să imi spuna numele și adresa completă pentruu a-și primi premiul.

Sunt atât de entuziasmată în legătură cu primul meu concurs la care îmi doresc să participe toți cei care cunosc blogul, dar și cei care abia l-au descoperit. Premiile ar trebui să vă facă să participați, fără să vă mai gândiți.

Leda susține concursul, oferind:

2 x Balul fetelor moarte de Rachel Caine

1 x Revelația de Kelley Armstrong

1 x  Jurnalele Vampirilor 5 Întoarcerea: Căderea Nopții de L.J. Smith

Tot ceea ce trebuie să faceți este foarte simplu. Trimite-ți un mail la adresa sabinna_alexa@yahoo.com spunând ce carte v-ați dori să câștigați și de ce. Fiecare poate alege o singură carte, așa că începeți să trimite-ți mailul.

Update: Am uitat  sa va spun sa scrieti in casuta cu subiectul: Concurs Leda.

Puteți trimite răspunsuri până pe 17 noiembrie, iar pe 18 voi anunța câștigătorii.

Mulțumesc sponsorului concursului, Editura Leda, fără de care nu aș fi organizat concursul.

Succes tuturor!

5 thoughts on “Primul concurs! Leda!

  1. Sunt extreamega fericita! La fel cum pentru tine acesta este primul tau concurs pentru mine este prima oara cand castiga ceva!:x

    Vreau sa ii multumesc enorm Sabbinnei care face o treaba excelenta cu acest blog dar si editurii Leda pentru ca ne face viata mai frumoasa de la o zi la alta!:x

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

