Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis

Am citit cartea prin vară, încă de când a apărut (și m-am îndrăgostit de ea încă de atunci), dar timpul nu mi-a permis să fac și o recenzie, dar iată că azi am reușit să o scriu. Oricum, merge citită și acum, în prag de iarnă.

Cum ar fi dacă te-ai îndrăgosti de un vârcolac? Știu că întrebarea e puțin cam prea imposibilă, dar doar imaginați-vă cum ar fi.

Asta face Shelby imediat ce mama ei vitregă o trimite în mijlocul pădurii. În drum sper tabăra Semilunii, autocarul face o pană și este nevoit să se oprească. Unul dintre băieți, Charles aleargă în pădure, deși niciun adolescent nu ar fi trebuit să se îndepărteze de restul grupului.

Austin fuge imediat după el, iar Shelby cedează tentației de a afla ce se întâmplă cu adevărat și dispare în pădure imediat după ei, chiar dacă știa că fapta i-ar putea aduce o pedeapsă.

Ce se întâmplă în pădure rămâne în pădure, dar cei trei sunt găsiți destul de repede și trimiși direct la tabăra Semilunii. Așa cum se întâmplă întotdeauna, nou-veniții își fac destul de repede atât prieteni, cât și dușmani. În cea mai mare parte, acțiunea romanului are loc în tabăra Semilunii.

Am uitat să vă spun cine e fermecătorul Austin Bridges al III -lea?? Ei bine… el este fiul unei vedete rock și are un fel de a fi puțin mai ciudat, fiind în același timp misterios, periculos și extrem de atrăgător. Cel puțin așa îl vede Shelby.

Povestea în sine este foarte frumoasă și așa cum ara de așteptat Shelby se îndrăgostește de Austin, deși este îngrijorată în privința posibilei lui probleme cu drogurile, aceasta simte în adâncul ei că trebuie să aibă încredere în cel pe care pe care a început să îl iubească.

Austin reușește să fugă din tabără, dar pentru Shelby lucrurile se schimbă brusc și mama ei vitregă o trimite în tabăra Canionul Roșu. O tabără în mijlocul deșertului, sub soarele arzător, loc în care Shelby își dă seama că tabăra Semilunii era de fapt minunată și nu o idee proastă așa cum crezuse la început. Tabăra Canionul Roșu era cu adevărat o tabără de reeducare, iar adolescenții erau supuși unor antrenamente epuizante. Totuși, Shelby îndură totul sperând că va reuși cândva să îl mai vadă măcar încă o dată pe Austin.

Dar o întâlnire cu Austin pare atât de departe. Oare vor mai reuși ei să se întâlnească încă  o dată?

Răspunsul la întrebare îl găsiți citind cartea Nu plânge sub clar de lună, apărută la Editura Leda. De asemenea citind cartea veți afla și partea cu vârcolacul, parte pe care nu v-am spus-o. O puteți comanda de aici cu o reducere de 20%.

19 gânduri despre „Nu plânge sub clar de lună de Heather Davis

  1. Am vazut multe bloguri de genu… in care se prezinta carti.

    Din moment ce prezinti o carte, cam dai de inteles ca ai si citit-o… de ce nu faci mai multe recenzii?

    Arati coperta unei carti si o descriere, care oricum daca intru pe site-ul LEDA (de exemplu) o sa gasesc acelasi articol, cuvant cu cuvant…

    …nu ar fi mai bine sa fi ceva mai originala si sa iti exprimi parerea cu privire la o carte?

    Apreciază

    • Chestia e ca tu ai citit doar inceputul – adica un fel de introducere pentru recenzia propriu-zisa – si daca vei citi intreaga recenzie vei realiza ca de fapt eu chiar am citit cartea si chiar mi-am exprimat parerea.

      de ex: Povestea în sine este foarte frumoasă….

      Apreciază

  2. Nu ma refeream la „Nu plânge sub clar de luna”, ma refeream la tot blogul.

    Adica cate recenzii ai scris pana acum?

    Daca tot faci reclama la atatea carti de ce nu faci mai multe recenzii?

    Apreciază

    • Special pentru tine am numarat recenziile. Am 9, dar de fiecare data am spus ca imi pare rau ca timpul nu imi permite sa scriu mai multe recenzii. Eu am un stil diferit: intai le scriu pe foi si apoi le copiez pe net, deci imi ocupa mai mult timp si in plus sunt in clasa a doisprezecea si incerc sa ma impart intre blog si scoala.

      Daca te-ai uita sus sau jos la sfarsitul postarii scrie acolo in ce categorie se incadreaza postul si, referitor la ce ai spus mai devreme, ceea ce scriu in recenzii nu apare si pe blogul Leda. Citeste cele noua recenzii si o sa te convingi. In plus de ziua blogului, pe 5 decembrie am pregatit mai multe recenzii.

      Oricum, asta e parerea ta si nu ma supara.

      Apreciază

  3. Superbaa carte ! Am citit-o si eu in vara . Este absolut superba . O iubescc !
    Imi placee mult intrebarea de la sfarsit , asa nu poate sa spuna nimeni ca a citit „rezumatul ” si nu mai citeste cartea ca stie ce se intampla . Asa vor avea un motiv in plus sa o citeasca ! .

    Apreciază

  4. Ce pacat 😦 ! Mai vreau , eu am citit pe un blog ca se mai face si al doilea volum , dar nu ma intreba ce sait ca nu mai stiu 😦 Dar cand o sa-l gasesc o sa ti-l arat si tie

    Apreciază

    • Nu ma deranjeaza ca ma intrebi asa ceva, dar chiar crezi ca as scrie recenzii doar de dragul de a posta ceva pe blog. Daca chiar vrei pot sa iti spun si cu ce se alege Shelby de la Austin atunci cand cei doi se saruta, dar ar fi un spoiler pentru cei care inca nu au citit cartea.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

