Tentația – link de precomandă

Update: Ce părere aveți despre copertă??? Eu cred că arată pur și simplu superb. O ador.

Cei de la Litera vor da startul la precomenzi pentru Tentația de luni (17 ianuarie), așa că stați pe aproape – aici, pe blog, va apărea un banner special pentru ca voi să puteți precomanda cartea.

Cred că tot de luni va apărea și coperta finalizată a volumului.

Eu una abia aștept lansarea cărții. La fel ca și mulți dintre voi, ador povestea.

Coperta US                      VS                         Coperta UK

24 de gânduri despre „Tentația – link de precomandă

  1. hmmm .. zoey se pune fata’n’fata cu tentatia 🙂 . .. este tentata de kalona sau ….?
    vzusem pe al nu-stiu cui blog , volumele urmatoare , si am inteles ca zoey o cam rupe cu erik , desi mie imi chiar place de vampirelul asta :X :))
    sabinna , acum termin balul fetelor moarte , pacat ca michael nu e impreuna cu claire 😐 .. dar si shane e ok 😀

    Apreciază

    • Am o pagina special pentru spoilere din Tentatia, dar si volumele viitoare daca vrei sa afli ce se intampla.

      Mie imi place mai mult de Shane. Nu stiu de ce. Se comporta altfel decat Michael – el se potriveste cu Eve. Eu abia am inceput Balul fetelor moarte.

      Apreciază

    • Se pare ca s-au schimbat putin lucrurile. Litera a spus ca pentru toate comenzile sub 70 lei se aplica o taxa pt transport: se va percepe o taxa de 8 RON pentru livrarile prin mesagerie. – Pentru comenzi livrate prin curier, mai mici de 70 RON, taxa suplimentara este de 7 RON (in Bucuresti) si 15 RON (in tara).

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

