Bal Mascat de Melissa de la Cruz – link precomandă

Precomandă de aici cel de-al doilea volum al seriei Sânge Albastru (click aici).

Schuyler van Alen doreste o explicatie legata de misterioasele morti care au avut loc in radurile tinerilor vampiri. impreuna cu Oliver, cel mai bun prieten al ei, Schuyler calatoreste in Italia cu speranta de a-l gasi pe singurul om care o poate ajuta – bunicul ei. Intre timp, la New York, pregatirile sunt in toi pentru Balul Celor Patru Sute, o petrecere exclusivista gazduita de cei mai bogati, puternici si neumani – o gala a celor cu sange albastru.
Dar adevaratele pericole apar la after-party, un bal mascat organizat de sireata Mimi Force. O revelatie, ascunsa in spatele mastilor, va schimba cursul destinului unui tanar vampir pentru totdeauna.
Plin de glamour, suspans si folclor cu vampiri, acest al doilea episod din saga Sange Albastru isi va lasa cititorii insetati sa afle mai mult.

” Impletind umorul subtil cu detaliile rafinate ale vietilor celor fabulosi si
insetati de sange, De la Cruz ne propune o conceptie asupra vampirilor foarte diferita
de traditionalii demoni care se tem de tarusii infipti in inima.”
– Booklist

” O privire iscoditoare, ca de voyeur, aruncata spre vietile magnatilor din Manhattan
– care, intamplarea face, sunt chiar vampiri.”

– Kirkus Reviews

Traducere din limba engleza de Madalina Andrei
Nr. pagini: 320
Format: 13 x 20 cm,
Coperta cartonata cu supracoperta
Pret: 44,90 lei

Pret redus 25%: 33,68 lei

22 thoughts on “Bal Mascat de Melissa de la Cruz – link precomandă

    • Dai click sus unde scrie: Precomandă de aici cel de-al doilea volum al seriei Sânge Albastru (click aici). Apoi o sa fii directionata intr-o alta pagina si acolo iti scrii datele personale, alegi modalitatea de transport si apoi dai comanda.

      Apreciază

  1. …pfff…abia acum am terminat Vol.1 Sange Albastru , la inceput nu mi s’a parut asa interesanta , multe descrieri , deja iti imaginai fiecare straduta , hotel , fuior ,mese , scaune , mancaruri , haine , totul foarte amanuntit , dar pe urma a inceput actiunea , …bine in primul volum doar a inceput🙂 cred ca de acum vom vedea actiunile lui Schuyler Van Alen🙂 astept cu nerabdare sa ma delectez cu al doilea volum🙂

    Apreciază

    • Am o mica intrebare pentru tine: Cati ani ai?? Adica stilul in care scrii e putin cam greu de inteles. Eu pot sa inteleg ca te grabesti, ca scrii cu prescurtari, dar totusi scrie in asa fel incat sa poata intelege toata lumea ce vrei sa spui. Asa cum eu imi fac timp sa raspund la fiecare intrebare , sau aproape fiecare si scriu si in limba romana, cred ca nu e chiar atat de greu sa incerci sa faci si tu la fel. In plus, nu trebuie sa pui aceeasi intrebare de mai multe ori si la posturi diferite. Eu vad comentariul chiar daca e la postarea asta sau la alta.
      Imi cer scuze daca te supara comentariul meu referitor la felul in care scrii, dar cred ca sunt adevarate si in acest caz sunt constructive.

      Seria Blue Bloods (Sange Albastru) o poti gasi doar sub forma de carti. Inca nu sunt planuri pentru un film pentru aceasta serie.

      Apreciază

  2. Ok , o sa am mai multa grija cand o sa scriu . Ca sa inteleaga toata lumea , si nu m-am suparat fiinca fiecare om greseste . Eu folosesc mai multe prescurtatri dar aici o sa fac o exceptie pt sait-ul tau .

    Apreciază

  3. Deci mai poti spune o data cand apare si Revelation ? M-am plictisit sa tot astept ! Mi-as dori sa fie publicate mai repede . Am intrat pe saitul de la Blue Bloods si cartile sunt aparute din 2008 in Engleza .

    Apreciază

    • Abia a aparut al doilea volum si in plus, Leda se misca foarte repede. Volumul al treilea, Revelations, va fi probabil pe piata prin aprilie (spre sfarsitul lunii).

      La noi seria se publica doar din 2010, pe cand in strainatate se publica din 2006, nu 2008.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

