Jocurile Foamei - Ecranizarea

Jocurile Foamei – Ecranizarea

Later Update: A apărut data oficială a lansării filmului original: 23 Martie 2012

Tot ce este mai jos este realizat doar din plăcere.

Update: Întregul proiect este realizat de Mainstay Productions în frunte cu directorul John Lyde din pură plăcere.

Căutând coperțile originale ale seriei Jocurile Foamei am dat de primul clip al ecranizării. Se pare că lucrurile merg chiar foarte repede. Mai jos aveți scena în care Katniss o înconjoara cu flori pe Rue, după ce aceasta moare. Mie mi se pare drăguță scena, deși aveam o altă imagine a lui Katniss în minte.

Cea care o interpretează pe Katniss este Danielle Chuchran.

Imaginea de mai jos îi prezintă pe Katniss și pe Peeta în peșteră, în timpul furtunii.

Imagine în care se încearcă crearea rochiei lui Katniss, rochie care pare că i-a foc.

Katniss și Rue.

19 thoughts on “Jocurile Foamei – Ecranizarea

  1. Wow, cat de tare! Nu stiam ca aparuse vreun clip pentru film. Si eu mi-o imaginasem…altfel pe Katniss. Oricum si actrita asta e dragutica. Cam bloody trailerul! Stii cumva vreo data aproximativa a filmului?

    Apreciază

  2. Nu e filmul. E facut de fani. Intra pe pagina lor de Youtube si citeste mai bine. E o companie profesionista care a facut chestia asta din placere.

    Doar regizorul e ales deocamdata. Si bugetul facut public. In rest… asteptam sa aleaga actorii.

    Apreciază

    • Uff si eu care credeam ca filmul o sa apara mai repede…. Astia au luat-o putin razna daca au fost in stare sa faca clipul si nu au putut sa astepte filmul original. Totusi, cred ca ii inteleg. Am obosit sa astept ca astia sa se miste mai repede si sa faca ecranizarile mai repede. Cu totii se misca de parca ar fi melci.

      De pe site-ul de pe care am luat informatiile nu mai spuneau si faptul ca nu e parte din proiectul original.

      Mersi de informatie. O sa modific putin.

      Apreciază

  3. foarte impresionanta scena mortii lui Rue. abia astept adevaratele filmari si sper ca nu or sa faca prea multe modificari fata de carti. imi place rochia lui Katniss, dar pt. filmul real as vrea-o mai specatculoasa ( rochia ). cat despre Katniss sper sa aleaga o actrita mai dragutica, chiar daca trebuie sa interpreteze un rol dur…:)

    Apreciază

  4. Nu am citit cartile. Trebuie sa o fac cat mai repede. Fanii astia au facut o treaba buna. Si melodiile Wretches and Kings si Iridescent de la Linkin Park se potrivesc cu actiunea.

    Apreciază

  5. Nu mai e asa mult si apare si filmul. Am inteles ca regizorul a lucrat indeaproape cu scriitoarea pentru a da autenticitate filmului si sa se apropie cat mai mult de povestea in sine

    Apreciază

  6. O poveste intriganta as putea spune, nu are sens sa explic cat de mult m-am bucurat de carti si ca nu am putut sa le las jos din mana. Fantastica abordarea scriitoarei. M-au trecut toti fiorii cand Katniss a ucis primul ei tribut, dar cred ca asa se va intampla si la film. Din ce am inteles filmul o sa respecte pe cat de mult posibil carte, ceea ce nu poate fi decat de bine

    Apreciază

  7. Si eu la fel cornuletzulmagic si cred ca maine o sa ma bucur si de film, cred ca o sa imi placa la fel de mult ca si cartile. Stiu povestea, dar vreau sa o vad si ilustrata, sa vad prin ce incercari trec copiii aia.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

