Bestia de Alex Flinn

La târgul din iarnă am reușit să îmi cumpăr una din cărțile pe care mi le doream foarte mult de la standul editurii Rao. Auzisem păreri foarte bune despre Bestia încă dinainte să ajung la târg și eram hotărâtă să mi-o cumpăr. Nu credeam că o să îmi placă foarte mult povestea, dar m-a prins de la primele pagini și nu am mai reușit să mă despart de ea până când nu am dat-o gata. Mi-a plăcut foarte mult stilul în care este scrisă. Are acel ceva special, deosebit care te face să continui pagină cu pagină.

Primele rânduri care apar sunt smulse dintr-o conversație pe chat care îi care îi prezintă pe: Dl Anderson (Hans Cristian Andersen – așa cred eu) care dă startul la discuții de fiecare dată, BastieNY (Bestia noastră), Sirena Mută (cred că știți povestea Mica Sirenă nu?), Broscoiul (cred că și povestea broscoiului și a prințesei), Grizzly. Aceștia își împărtășesc poveștile prin intermediul chatului. Așa cum unii dintre voi știți din trailerul filmului, Kyle Kingsbury enervează o vrăjitoare și este transformat din bogatul chipeș al liceului într-o bestie. Deși merge împreună cu tatăl lui la foarte mulți medici, niciunul nu reușește să rezolve problema blănii.

Un lucru haios e felul în care ajunge Linda să locuiască împreună cu bestia, un om orb și o femeie care se ocupă de enorma casă. Deși la început Linda nu este de acord, acceptă și începe chiar să îl cunoască pe Kyle, sau mai bine zis, Adrian (își schimbă numele din cauză că se schimbă foarte mult, citiți cartea și o să știți la ce mă refer).

Cel mai mult mi-a plăcut felul în care evoluează Kyle, felul în care se transformă în Adrian și începe să vadă lucrurile dintr-un alt punct de vedere. Se schimbă total. Chiar dacă vrăjitoarea îl face să renunțe la toate ifosele de tip de bani gata, el luptă să renunțe la modul în care se comportă cu lumea atunci când se vede chiar el în postura unuia respins de toată societatea.

O altă scenă haioasă e cea în care Kyle merge  la bal și la intrare îi dăruiește unei fete un trandafir, floarea care îi dă o a doua șansă după ce Kendra (vrăjitoarea pe care o mințise și pe care o umilise) îl transformă în bestie. Povestea este foarte frumoasă și prezintă viața exact așa cum e ea, cu bune și rele. Totuși, Kyle își dă seama de greșeli și reușește în doi ani să se schimbe total și să găsească dragostea vieții lui, dar oare dragostea e împărtășită? Oare va reuși să revină la înfățișarea lui originală? Ei bine, citiți cartea și aflați cum se termină povestea lui Adrian. Eu am devorat-o, sper că și voi.

Titlul românesc: Bestia
Titlul original: Beastly
Autor: Alex Flinn
Editura românească: Rao
Traducător: Shauki Al-Gareeb
Pagini: 256
Continuare: –

10 gânduri despre „Bestia de Alex Flinn

    • Era si timpu sa mai dea cineva copy – paste si pe la tine, ca pe la mine… mai bine spus ce scriu eu se tot copiaza.
      Numele meu nu l-am vazut sa apara prin vreo carte, dar inca mai astept sa ma faca cineva si pe mine personaj principal 😛 ca nu ma supar.

      Apreciază

      • Ești plagiata!!!
        E ciudat sa îmi vad numele în cărți =))
        (dar cu ocazia asta am aflat ca Adrian înseamnă „the dark one”.NICE!) :p

        Apreciază

  1. Am citit si eu cartea cam cand a aparut. E ciudat cum un om se schimba radical… As vrea sa ma schimb si eu sa fiu mai buna … dar de buna voie, nu ca am fost transformata intr`o bestie :))

    Apreciază

  2. Pingback: La colet! (11) « Sabinna's Angel for a story

  3. Pingback: Concurs Bestia de Alex Flinn « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

