Concurs Vampirii Sudului

Update: Era cât pe ce să uit să trag la sorți și să anunț câștigătorul. Am folosit random.org și câștigătoarea concursului este Pana Irina. Felicitări. Nu uitați că urmează și alte concursuri sponsorizate de editura Leda în zilele următoare. Aștept mailul cu numele și adresa complete până pe 15 februarie (ora 8 seara).

Tot încerc de câteva zile să lansez un nou concurs și iată că în sfârșit reușesc. Citiți cu atenție regulile.

Tot ce trebuie să faceți este să căutați puțin pe internet ca să puteți răspunde la întrebarea: Care este numele vampirului de care se îndrăgostește personajul principal? Update: Deja am primit un raspus greșit și ca să nu se mai întâmple trebuie să vă spun că întrebarea se referă la primul volum, nu la întreaga serie. Trimiteți răspunsul la întrebare la adresa: sabinna_alexa (@)yahoo.com (nu uitați să ștergeți parantezele) împreună cu numele adevărat. Concursul se desfășoară între 4 și 12 februarie, urmând ca pe 13 februarie să anunț câștigătorul primului volum al seriei Vampirii Sudului, Morți până la apus în varianta hardcover. Câștigătorul este rugat să trimită un mai cu numele și adresa complete până pe 15 februarie (ora 8 seara).

În plus, editura Leda are și ea un concurs în care sunt puse la bătaie obiecte promoționale True Blood. Mai multe detalii aveți aici (click).

O altă surpriză din partea editurii Leda este noua promoție cu reduceri între 25% și 35%. Click pe banner.

22 thoughts on “Concurs Vampirii Sudului

  1. Sabinna, ai auzit de cartea Cum sa spui adio de Katherine Taylor🙂 am vazut ca este si ea in aceasta oferta (chiar daca nu ii mai face reducerea ca are deja din pret scazut) dar mi se pare destul de interesanta si foarte buna. Ma gandeam daca ai citit-o si daca poti sa imi spui ceva despre ea.

    Apreciază

  2. Salut Sabinna.
    Te-am mai intrebat odata ceva, oricum sunt noua pe-aici si nu stiu unde pot sa adresez intrebarea:D
    Sabinna, am citit acum cateva minute pe un alt blog dis US despre o a saptea carte a jurnalelor vampirilor, midnight(cred, sau ceva de genu).
    Imi poti spune, te rog, cand apare si la noi?:D
    Multumesc mult, blogul asta e grozav, zau.:x

    Apreciază

  3. Buna, Sabinna. Stiu ca intrebarea nu are nicio legatura cu subiectul, dar nu sti cand apare „Ultimul Sacrificiu”? Am terminat de curand „Limitele spiritului” si simt ca nu mai am rabdare.😡

    Apreciază

  4. ooo , doamne , nu’mi vine sa cred , pentru prima oara am castigat , nu iti poti imagina cat de fericita sunt , omg omg😀 multumesc mult de tot , te’as pupa daca ai fi langa mine , data viitoare🙂 lots of hugs for everyone , thx again ,,, pwwp

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

