Concurs Micuțele Mincinoase

Update: Câștigătoarea acestui concurs este Brasoava Dana Stefania. Dacă primesc acordul ei, voi posta pe blog și mica ei poveste. Câștigătoarea trebuie să trimită un mail cu numele și adresa complete până pe 10 martie ora 20. Uitați și povestea câștigătoare (MICUTELE MINCINOASE – Dana Stefania Brasoava). Țin să spun că au fost multe compuneri și toate au avut mici greșeli de exprimare sau gramaticale, dar am apreciat ceea ce am cerut de la început: folosirea imaginației în așa fel încât să inventați un răspuns plauzibil și totuși surprinzător.

Update: Am hotărât să modific puțin termenul final de trimitere al micilor compuneri pentru că știu că mulți s-au lăsat pe ultima zi sau poate că nu au avut suficient timp să iși scrie ideile. Așadar puteți să mai trimiteți până pe 6 martie inclusiv, iar câștigăătorii vor fi anunțați pe data de 8 martie.

Ce părere aveți de un alt concurs?? Sponsorizat așa cum v-ați obișnuit de editura Leda.

De această dată scot la concurs primul volum al seriei Micuțele Mincinoase și dacă ați văzut deja serialul, coperta volumului vă este deja cunoscută.

M-am gândit ce aș putea să vă pun să faceți de această dată și cred că am o idee destul de bună. O să trebuiască să vă folosiți foarte mult imaginația.

Ca să puteți câștiga volumul trebuie să trimiteți un mail la adresa sabinna_alexa (@) yahoo.com – nu uitați să ștergeți parantezele – în care să răspundeți la întrebarea de mai jos în 10-15 rânduri, dar dacă vreți puteți scrie chiar și mai mult. Și nu uitați să vă scrieți și numele real în e-mail.

Întrebarea: Ce credeți că s-a întâmplat cu Alison?

Vreau să fiți creativi și să inventați o mică poveste în jurul lui Alison. Vreau să îmi spuneți voi ce credeți că s-a întâmplat cu ea, nu ce se întâmplă în serial. Vreau să îmi spuneți care credeți că este fabulosul secret pe care Spencer, Aria, Emily și Hanna trebuie să îl păstreze. Succes la scris! Cea mai bună compunere va câștiga volumul Micuțele Mincinoase.

Ca să vă ajut puțin, vă ofer primul capitol și descrierea volumului (click pe fiecare pentru deschidere) – le puteți folosi ca punct de plecare.

Termenul limită pentru trimiterea compunerilor este 28 februarie. Pe 1 martie voi anunța tot aici și câștigătorul, așa că reveniți să vedeți dacă ați câștigat.

65 de gânduri despre „Concurs Micuțele Mincinoase

  1. hey sabinna,
    iti ador blogul.am trimis si eu pt concurs.am cam depasit nr de randuri si am abordat altfel raspunsul,dar cred ca o sa-ti placa.
    am cateva intrebari:
    1.cum vei face extragerea ?
    2.coletul va fi trimis gratis sau vei cere plata?

    Apreciază

    • Buna! Ma bucur ca iti place blogul.

      Legat de concurs, eu am dat acolo un numar de randuri estimativ. Nu conteaza ca ai depasit limita. Eu sunt cea care alege castigatorul in acest caz si voi face asta dupa mai multe criterii, cum ar fi: cat de frumoasa e povestea, interesanta si poate amuzanta, felul in care e scrisa – o sa trec cu vederea micile greseli, dar mi-ar placea sa nu existe greseli foarte foarte mari. Oricum, in principiu o sa aleg povestea care imi place cel mai mult. Trebuie sa fie cat de cat credibila, dar in acelasi timp si o alternativa interesanta la adevarata poveste a lui Alison.

      Transportul cartii il platesc eu. Castigatorul nu trebuie decat sa mearga la posta si sa isi ridice premiul.

      Apreciază

    • Am uitat sa iti spun: nu mai pune adresa in mail pentru ca nu am cerut-o nicaieri.

      Daca vrei sa vezi daca ai castigat revii pe blog in ziua in care anunt castigatorii si daca esti fericita castigatoare, abia atunci trimiti un email si cu adresa.

      Apreciază

  2. Salut!:)Deci pot fi sigura de faptul ca nu conteaza limita de randuri?Adica, la mine iese cam marisoara compunerea(auch, si cand zic „marisoara”, pot s-o iei la superlativ) si chiar as vrea sa stiu daca ar trebui sa-i schimb numarul de randuri…(ceea ce sper ca nu e necesar).^_^

    Apreciază

  3. abea astept sa vad cine este castigatorul;))eu nu am trimis:( ma uit la serial si imi este foarte clar cine e alison si chiar nu imi pot imagina ce se intampla cu ea altceva decat in serial….cam la ce ora afisezi rezultatele?;))

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

