Banchetul Nebunilor de Rachel Caine din 30 martie la Leda

Banchetul Nebunilor

Vampirii din Morganville 4 de Rachel Caine

Morganville nu este ceea ce pare…
Vampirii domnesc asupra orașului…
Și a tuturor celor care locuiesc în el…

În orașul universitar Morganville, vampirii și oamenii au învățat să trăiască într-o pace relativă. Totuși, unii studenți – cum este și Claire Danvers – știu că, după lăsarea întunericului, învățătura poate fi lăsată pe planul doi, mai importantă fiind supraviețuirea. Și asta, mai ales după sosirea domnului Bishop, tatăl Ameliei – un vampir malefic, dornic de putere și care acționează dincolo de orice reguli. Ceea ce dorește el este inimainabil de sinistru.
Abia în seara unui banchet, la care participă toți vampirii, alături de partenerii lor umani, Claire realizează care este planul lui Bishop… ca și complicata și funesta capcană pe care le-o întinde cetățenilor cu sânge cald din Morganville.

Traducere din limba engleză de Adrian Deliu
384 pagini
13 X 20 cm, copertă cartonată
Preț: 39,90 lei
Precomandă acum și ai reducere de 25% și transport gratuit, atât prin poștă, cât și prin curier rapid. Astfel plătiți doar 29,93 lei

33 de gânduri despre „Banchetul Nebunilor de Rachel Caine din 30 martie la Leda

  1. sincer nu m-am gandit niciodata ca amelie are un tata,sau un tata care mai traieste, daca ea e cel mai batran vampir atunci asta inseamna ca ea l-a transformat… sau asa ceva… Oricum abia astept sa o citesc:D

    Apreciază

  2. pacat ca leda n-a putut sa-l puna pe Michael pe coperta, coperta din SUA este criminala, eh..cred ca am eu o slabiciune pentru blonzi…dar am o intrabare… nu cumva este Shane cel de pe coperta? imi aduc aminte din vol unu ca el purta un tricou cu Killers…o fii el?

    Apreciază

  3. poate nu e chiar shane din visele mele si mda, e un pic mai batran decat il vad eu dar are privirea aia redutabila ala shane…:D poate ca pe unul din urmatoarele volume o sa apara si michael

    Apreciază

  4. auci…adica asta-i shane? mi-l imaginam un pic mai…sexy si mai tanar…adica vorba voastra, asta arata de 30 si ceva de ani…si parul ala nu mi se pare deloc sexy cum e descris in carte:)) macar michael poate o fi mai dragut…oricum cartea mi’o voi lua… pe urmatorul volum cica va fi michael

    Apreciază

    • Nu esti chiar singura.

      Si mie imi place cu arata coperta. Ar fi trebuit sa para putin mai tanar, dar asa cum e descris si in carti, el a trecut prin multe situatii care l-au maturizat mai repede si probabil asta reflecta Shane de pe coperta noastra.

      Nu aruncati cu rosii in noi!!

      Apreciază

  5. Sincer, nu e chiar asa de urat:) coperta e chiar foarte nbine realizata si mda… nu e chiar shane din visele mele dar e ok… orikm nu el il va juca p shane in ecranizarea carti… mie mi se pare ca e destul de bine realizata coperta:D

    Apreciază

  6. Hm…dupa parerea mea tipul nu este urat doar ca nu asa mi’l imaginez eu pe Shane.Si nu trebuie sa va simtiti aiurea ca pana la urma tot puteti sa vi’l imaginati cum vreti voi nu cum e pe coperta. 🙂

    Apreciază

  7. cand apare volumul 5 pentu ca am citit volumul 4 si a fost extraordinar dar a lasat un suspans geru de suportat pana la urmatorul volum:( oricum foarte trae seria

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

