Cu încă doi pași mai aproape de ecranizarea seriei Jocurile Foamei

Cu încă doi pași mai aproape de ecranizarea seriei Jocurile Foamei

Am o veste superbă pentru voi, fanii seriei Jocurile Foamei.😀

Castingul pentru personajele principale a mers mai departe și astfel s-au ales actorii ce le vor da viață lui Peeta și lui Gale. Vreți să îi vedeți?

Cei doi au fost aleși din foarte mulți actori, printre care și cei din imaginea de mai jos.

V-am vorbit despre primul pas spre ecranizarea serie aici. (click) Deși aș fi vrut ca Alex Pettyfer să îl interpreteze pe Peeta în ecranizare🙂 , dorința mea a rămas doar o dorință😦 . Peeta va fi adus la viață pe marile ecrane de Josh Hutcherson (THE KIDS ARE ALRIGHT) și rolul lui Gale va fi jucat de Liam Hemsworth (THE LAST SONG).

Cei doi vor lupta pentru dragostea lui Katniss, interpretată de Jennifer Lawerence, deși Peeta va fi alături de ea în arenă, pe întreaga perioadă a jocurilor.

Ce părere aveți??? Vor face o pereche frumoasă pe marile ecrane?? Sau mai bine spus un triunghi „amoros” strălucit?

11 thoughts on “Cu încă doi pași mai aproape de ecranizarea seriei Jocurile Foamei

  1. dorninta nu mi s-a implinit nici mie:( sincer alex pettyfer era un peeta perfect, dupa parerea mea,Josh Hutcherson e cam sters si nu ma gandisem niciodata la liam pentru gale, si nici asta nu ma satisface… lui jennifer ii dau o sansa ( desi nici ea nu era preferata mea) dar pentru ceilalti doi rolurile nu mi se par potrivite… oh… si cat il visasem p alex ca si peeta….😦

    Apreciază

    • hm…liam mai e cat de cat..oricum nici eu nu ma gandisem la el ptr gale, dar totusi se apropie mai mult de personajul lui decat josh de peeta…”X(..of doamne peeta si josh nu au nimic in comun, decat ochi :-j

      Apreciază

    • Mda…nu cred ca esti singura, dar esti printre putinele persoane. Eu il voiam pe Alex ca si Peeta, dar asta e…Alex era atat de dorit in acest rol si singurul lucru de care pot spune ca ma tem esa niu se intample asa si in cazul ecranizarii seriei academia vampirilor si ca dimitri sa nu fie interpretat de ben barnes….

      Apreciază

  2. mdah… asta chiar ar fi o problema… cand urmaresti cu sufletul la gura derularea casturilor j ai mari asteptari normal ca te dezamagesc atunci cand nu-ti sunt pe plac actorii, cum s-a intamplat acum cu multa lume… e mult mai usor sa vezi filmul si abia atunci sa afli care sunt actorii… eu cred ca multi au avut opinii diferite… oricum cartile sunt superbe iar filmele nu pot fi mai prejos, ar fi mare pacat cum spune si sabinna

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

