Tentatia

La colet! (9)

Azi am primit un colet pe care îl așteptam de multă vreme. Academia Vampirilor 6 a ajuns în sfârșit și la mine. Sunt nerăbdătoare să aflu finalul (bine, îl știu, dar vreau să citesc și să aflu toate detaliile) acestei serii superbe. Dacă nu ați citit-o încă, nu mai așteptați. Este pur și simplu fantastică.

Coperta arată superb și numărul de pagini mă încântă. Click pe imagini să se mărească.

Săptămâna trecută am primit și Tentația, cel de-al șaselea volum al seriei. Sunt super încântată – coperta arată absolut fantastic. Click pe imaginile de mai jos ca să vedeți coperta, dar și toate volumele apărute până acum.

Voi ce ați primit??

34 thoughts on “La colet! (9)

  1. Eu am primit ieri Sacrificiul final si am devorat deja 350 de pagini:)) ideea initiala era sa trag de volumul asta cat puteam, dar pe masura ce citetsi nu poti sa te abti sa nu dai pagina. dupa spui..lasa..ma apresc dupa capitolul asta, dar cand vezi ultima replica: hai sa il citesc si pe urmatorul.
    este pur si simplu SUPERBA.
    As fi vrut totusi sa o iau mai incet, dar in acelasi timp sa vad si ce se intampla. Ca si tine, Sabinna, stiu deja despre ce este vorba, insa detaliile..nu ai cum sa le afli decat daca citescti cartea:)

    Apreciază

      • Imi doresc si eu seria Academia Vampirilor. Faza e ca nu primesc atatia bani pe cat as vrea sa primesc ca sa mi-o pot cumpara singura. Si asta pentru ca taa nu e de acord cu cartile astea. In orice caz, mai trag de sfori de la mama, insa nu mereu.

        P.S.: Vezi sa nu te prinda profu’ pe sub banca si sa ti’o confiste :)) Cam asta am patit eu in ora de mate cu dirigu’. Acum cred ca intelegi de ce tata nu e de acord cu ele :))

        Apreciază

      • Da – am eu grija sa nu ma prinda niciun prof.

        Ai mei nu-si bat capul cu ce citesc eu. Ei sunt inca uimiti ca citesc atat de mult si imi mai spun din cand in cand sa ma mai opresc.

        Apreciază

      • si mie…mama imi spune ca citesc prea mult si sa mai las cartile. si eu mi le iau la scoala si citesc pe sub banca. m-a prins odata dirigu`..:-@ stiu sigur ca era tot academia vampirilor..volumul 4 cand rose isi aducea aminte cand facea ingerasi de zapada cu dimitri si au inceput sa imi curga lacrimile…asa ca m-a lasat in pace

        Apreciază

  2. Eu inca nu am primit „Sacrificiul final”….astept inca.Sper sa o primesc azi sau maine pentru ca sambata plec la Bucuresti si as vrea sa o iau pe drum.Mai sunt multe carti pe care trebuie sa le primesc , in afara de asta…

    Apreciază

  3. Intrebare: de unde pot si eu sa imi comand cartea sacrificiul final? pt. ca nu prea obisnuiesc sa imi comand cartile … le iau din magazine dar imi place asa mult seria incat nu mai am rabrare.

    Apreciază

  4. Am primit si eu Sacrificiu Final prin curier, iar prin posta am primit un colet de la Coltul Colectionarului cu Shirley de Ch. Bronte. Imi place sa-mi cumpar carti atat noi cat si din anticariate, sunt unele titluri care nu s-au mai reeditat de multi ani (ceea ce-i pacat).

    Apreciază

  5. am primit sacrificiul final si deja il devorez , nu mai am mult si il termin, cea ce intr-un fel ma intristeaza pt ca e ultimul vol din av…bine v-a fi si spin off-ul dar o sa imi lipseasca mult logica tip Rose Hathway… sper ca volumele din perspectiva lui Sydney sa fie totusi interesante… oricum spor la devorat paginile tuturor celor care au primit av6😀

    Apreciază

  6. Eu am primit Sacrificiul final luni, iar saptamana trecuta Jo Nesbo – Calaul de la Rao. Sambata am cumparat din Cora carti Leda la pret redus (intre 10 si 25 lei), iar saptamana viitoare astept de la elefant.ro un pachet mare de carti politiste de la Ed. Trei si inca un Nesbo.
    Astept cu nerabdare sa apara link-ul pentru Instrumente Mortale 2 si programul de precomenzi de la Leda

    Apreciază

  7. Wow !! 576 pagini!! mai avea putin si intrecea VOGUE-ul meu din septembrie anul trecut ( nici o carte pe care o am nu a ajuns la aceasta performanta- nici macar zori de zi!-ii mai trebuiau cateva pagini ;)) )

    Apreciază

  8. nu e deloc groasa :)… Paginile au zburat asa repede ca nici nu mi-am dat seama cand s-a sfarsit cartea… absolut superba… se vede de ce trebuie spin off-ul… unele personaje chiar nu si-au terminat peripetiile, desi mi-asi fi dorit ca scriitoarea sa fi continuat seria dinperspectiva lui rose dar asta e…

    Apreciază

  9. buna sabinna! as vrea sa iti cer o parere… la inceputul acestui an ma hotarasem sa’mi cumpar seria gossip girl pentru ca am vazut serialul si m’a lasat cu gura cascata. insa am citit aici pe blog ca primele 3 volume nu se mai gasesc, asa ca am abandonat ideea. am vazut ca tu ai si primele 3 volume, si as vrea sa’mi spui cum ti se par si daca se aseamana cu serialul. si inca ceva..mai stii carti asemanatoare acestei serii pe care le’as putea cumpara?

    PS: stii ceva despre volumul 2 din Micutele Mincinoase?😀

    Apreciază

    • Din pacate, in prezent primele 4 volume GG nu se mai gasesc prin librarii sau pe site-ul editurii. Am citit doar primele 2 volume si tot ce pot spune e ca serialul respecta cartile, doar ca pur si simplu nu tine aceeasi linie temporala a evenimentelor. De exemplu, in primul volum (cred) mama lui Blair este deja casatorita cu Cyrus si prin serial asta se intamla prin al doilea sau al treilea sezon.

      Poti incerca Micutele Mincinoase ( Pretty Little Liars ) de la Leda. Sunt cartile dupa care s-a realizat serialul, dar cum deja m-ai intrebat de vol 2, banuiesc ca l-ai citit deja pe primul. MM2 nu are o data stabilita, dar cred ca va aparea prin iunie (poate, cu putin noroc prinde finalul lui mai). Mai vedem.

      Mai e la nemira seria Lux, care e tot in genul GG.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

