Biblioteca ta! (4)

Madalina Stoica ne prezintă și ea astăzi biblioteca ei.

Ea spune:

„Acestea sunt cartile mele, cumparate de mine sau castigate. Mai am o biblioteca cu carti vechi dar aceea este a familiei. Sunt inca putine carti aici…dar cu timpul sper ca o s-o imbunatatesc” 

8 gânduri despre „Biblioteca ta! (4)

  1. O am doar de cateva zile…inca nu am apucat sa o citesc:))am multe carti care nu le-am citit….sau unele vreau sa mi le cumpar… cum le citesc le fac si recenzie pe blogul meu oricum:Dsi o sa imi spun parerea

    Apreciază

  2. Pingback: Concursul Biblioteca ta! « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

