Hades (Halo #2) de Alexandra Adornetto

Hades (Halo #2) de Alexandra Adornetto

Ieri a fost dezvăluită coperta finală și oficială a volumului al doilea al seriei Halo. Poate încă nu v-am demonstrat cât de mult îmi doresc această serie și în România dar de acum o să vă tot vorbesc despre ea (o să vă plictisiți de mine, deși eu sper că nu). Poate că o să mi-o cumpăr din afară cât de curând (trebuie să îmi fac card mai întâi – singurul lucru care mă împiedică să îmi cumpăr cărți din străinătate). Ador îngerii și seria asta mi se pare că are o poveste superbă.

Detalii despre primul volum găsiți aici. Seria este adăugată și în campania pentru publicare. O puteți vota aici.

Care dintre cele două coperți vă place mai mult? Prima variantă sau a doua? Mie mi se pare mai misterioasă și mai potrivită cu titlul cea de-a doua (cea oficială). Hades este zeul morților și al lumii de dincolo, deci varianta mai întunecată pare mult mai potrivită.

 

13 thoughts on “Hades (Halo #2) de Alexandra Adornetto

  1. Ai dreptate. A doua coperta mi se pare super! Si, de asemenea, una dintre cele mai bestiale coperti de pana acum a fost a primului volum. Si chiar mi-as dori seria asta si in Romania… pacat ca, probabil, n-o sa avem parte de ea… Desi eu sper sa n-am dreptate

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

