DSC_0202

Biblioteca ta! (12)

Astăzi puteți vedea biblioteca Andreei Modreanu. Ce părere aveți?

Ea spuna că:

„Biblioteca mea foarte vasta si mare. La ultima numaratoare insuma aproximativ 400 de carti. In camera mea sunt 3 corpuri de biblioteca dintre care unul contine carti pentru scoala si dictionare. Mai exista inca un corp in dressing care se imparte intre pasiunea mea pentru carti si cea pentru DVD-uri. Mai sunt inca 3 copuri de biblioteca in sufragerie unde isi au locul atat toate seriile mele de carti cu vampiri (:D) cat si seria de carti de la adevarul, ghidurile de calatorie dar si cartile de bucatarie. O parte din cartile care le-am citit acum muuuuuult timp sunt duse la casa bunicilor mei, intru-cat nu mai era deloc loc pentru altele noi. Imi place sa ma gandesc la biblioteca mea ca la un intreg, ca la o parte din mine, ceva ce ilustreaza personalitatea mea vulcanica si atasamentul fata de lucrurile mici (banuiesc ca ati observat toata dezordinea, nu:)) ) si care imi descrie pasiunile.”

   

12 thoughts on “Biblioteca ta! (12)

  1. Va multumesc!
    @Nya: Da, am citit toate cărțile, mă rog, cam 95%:D. Am început sa le strâng din clasa a doua, cred, si va imaginati ca s-au adunat câteva:)).
    @vps: Da, Kobal este in engleză. Am luat-o acum 1 an si am așteptat sa mi se mai imbunatateasca engleză ca sa nu port tot timpul dictionarul după mine cat timp o citesc:)))…. Cred ca am sa mă apuc de ea in curând:D.

    Apreciază

  2. Pingback: Concursul Biblioteca ta! « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

