Biblioteca ta! (15)

Astăzi, în prima zi de Paște puteți vedea biblioteca Andreei P.(LadyAndreea). Ce părere aveți?

Ea spune că:

„Aceasta este biblioteca mea. Am adunat toate aceste carti de-a lungul timpului de prin diverse locuri: mostenite, primite in dar, cumparate, castigate la concursuri si pot sa spun ca vreo doua le-am furat din biblioteca liceului. Le-am luat cu mine peste tot pe unde am fost nevoita sa locuiesc, spre oroarea celor care m-au ajutat sa le car. Pot spune ca fiecare are o poveste in plus fata de cea cuprinsa intre filele sale, una care ma are pe mine drept personaj principal. Le iubesc si nu cred ca vreodata as putea sa renunt la ele.”

 

 

 

 

8 gânduri despre „Biblioteca ta! (15)

    • Da stiu ca nu sunt clare, am vrut sa cuprind in cateva imagini tot, dar sunt carti de beletristica, carti practice, manuale de studiu individual, cateva dictionare si enciclopedii, bibliografii etc. cam tot ce mi-a captat atentia la un moment dat. Cea mai veche carte este o editie din 1920 a romanului „Cei trei muschetari”.

      Apreciază

  1. Pingback: Concursul Biblioteca ta! « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

