Câștigătoarea concursului Reginele-Dragon

Am decis să fac o postare separată pentru a anunța câștigătoarea acestui concurs deoarece nu foarte mulți s-au înghesuit să participe (deși, din tot ce am auzit e o serie super) și vreau să vă arăt ce a scris câștigătoarea cărții.

Anul trecut prin toamna am inceput sa citesc „Gena lui Isis”, primul volum din Trilogia Mistica al autoarei australiene traci harding. Dupa ce mai inainte facusem cateva cercetari despre aceasta carte pe site-urile romanesti si straine am ajuns la concluzia ca este o carte interesanta. Tema Graalului o mai descoperisem si in romanele lui Brown , a lui Marion Zimmer Bradley si in legendele arthuriene, deci nu eram straina de acest subiect. Insa am avut o mare surpriza sa constat cat de captivanta poate fi cartea. Inca de la primele file te prinde in povestea senzationala a domnisoarei Ashlee Granville – ulterior Devere.
Romanul este complex atat prin subiect, amploarea actiunii cat si prin stil. Cartea este structurata in trei parti, fiecare are o eroina principala. In prima parte o cunoastem pe Ashlee, o domnisoara din secolul XIX , povestea ei ne este relevata in forma unui jurnal personal. Ashlee este o tanara educata ce provine dintr-o familie britanica nobila si care in plus poseda niste calitati parapsihologice de exceptie.
In cea de a doua parte o cunoastem pe Mia o tanara australianca din secolul XXI, doctor in limbi vechi, sceptica si profund pasionata de meseria sa, dar datorita unui vechi jurnal mostenit de la o stramoasa intra in universul fascinant al supranaturalului. Povestea Miei oscileaza intre univesrul mistic si realitate.
Cea de-a treia parte ne duce in lumea secolului al XIII-lea, in Franta, unde o cunoastem pe Lillet du Lac, o alta tanara inzestrata cu capacitati extrasenzoriale. Aici cunoastem povestea catarilor si a ultimelor zile de rezistenta a fortaretei Montsegur.
Aceste trei femei atat de diferite dar totusi asemanatoare pentru ca fiecare dintre ele este posesoarea aceceasi gene (gena lui Isis), isi urmeaza cursul firesc al vietii, insa au si datoria sacra de as duce mai departe mostenirea genetica.
Povestea este incantatoare, imbinand aventura, suspansul, elemente de esoterism , stiinta si mai presus de toate povestile de dragoste. Fiecare din ele isi gaseste perechea in mod diferit . Daca Ashlee se casatoreste cu tanarul nobil Devere, Mia cu Albray spiritul Gnomilor Rosii (povestea asta este senzationala), biata Lillet mi s-a parut insa cea mai mefericita. Tin sa adauga un mic citat aici care mi-a placut:
“… A tine la cineva mai mult decat la propria viata e una, dar a tine la cineva mai mult decat la propriul tau suflet nemuritor e alta. Acum, amandoua sufletele noastre salasluiesc intr-un perpetuu purgatoriu, fiecare dintre noi fiind constrans mai mult de vinovatie decat de dragoste…”
In incheiere vreau sa mentionez ca povestea este asa cum am mai spus foarte complexa si nu ma pot opri asupra unui singur aspect care mi-a placut. Cartea este deosebita si sincer mi-a placut sa citesc un roman in care femeia si valorile acesteia sunt puse in valoare atat de frumos.

Felicitări ladyandreea!!

Ai câștigat cel de-al doilea volum al seriei Trilogia Mistică scrisă de Traci Harding. Te rog să îmi trimiți prin același formular pe care l-ai completat când te-ai înscris la concurs, numele și prenumele adevărat și adresa completaă ca să îți pot expedia premiul. Te rog să îmi trimiți informațiile până pe 26 aprilie la ora 8 seara.

10 thoughts on “Câștigătoarea concursului Reginele-Dragon

  1. Felicitari! Dupa ce o citesti,sa-mi spui si mie daca intre cele 2 volume exista vreo legatura😀 Am si eu aceasta carte si nu stiu ce sa fac: sa o citesc sau sa astept sa fac rost de primul volum.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

