Coraline 1

La colet! (10)

Am atât de multe să vă spun încât nici nu știu de unde să încep.

Probabil ați observat că în bara laterală sus au apărut sponsorii blogului și că s-au înmulțit destul de mult nu-i așa?

La sfârșitul săptămânii trecute am primit un colet de la Leda, un colet la care nu mă așteptam. Deși data de apariție a cărții Orașul de Cenușă era 29 aprilie, ei bine cei de la Leda ne-au făcut o super surpriză și au trimis-o cu o săptămână mai devreme. Vreți să vedeți cât de bine arată ? (click pe imagine să se mărească)

Astăzi când am zărit poștărița la poarta casei mele am știut sigur că am primit încă un colet pe care îl așteptam de mult. Vreți să vedeți despre ce este vorba? A venit chiar și semnată. (click pe imagini să se mărească)

 

Și ca ziua mea să fie și mai bună, poștărița mi-a dat și avizul pentru coletul de laTritonic. Chiar nu mă așteptam să îl primesc atât de repede. Vreți să vedeți câte surprize am pentru voi?? O să avem multe concursuri, așa că stați pe aproape. Și acum cărțile!! (click pe imagini să se mărească)

   

Mai jos puteți vedea câteva ilustrații din Coraline de Neil Gaiman. Sper să vă placă. Eu iubesc pisicuța aia – foarte misterioasă. (click pe imagini să se mărească)

  

Ce părere aveți de cărțile superbe pe care le-am primit??

Nu uitați că și voi veți avea o șansă de a citi cărțile de la Tritonic foarte curând.

15 thoughts on “La colet! (10)

  1. Si eu a primit cartile de la Tritonic f. repede.Nici nu ma asteptam sa le primesc atat de repede.Oare ei cum reusesc sa trimita coletele prin posta atat de repede,si celelaltor edituri le trebuie care 2-3 saptamani?!
    Sunt superbe cartile!Felicitari!

    Apreciază

  2. wow, cate cart! dupa ce citesti sotia calatorului in timp sa’mi spui cum ti s-a parut. eu am auzit multe pareri bune despre ea, si probabil mi-o voi cumpara la bookfest.
    apropo, la ce concurs ai participat pentru the long weekend?

    Apreciază

    • In The Long Weekend e vorba despre doi prieteni care intra intr-o casa si se trezesc intr-o vila cufundata in intuneric in mijlocul nicaieriului. In plus, pe urmele lor este un om care vrea sa le faca rau. Cei doi nu stiu cum sa iasa afara si pana la urma ajung sa se piarda unul de celalat si hoinaresc prin casa. E putin mai horror cred. In plus nu e recomandata cititorilor tineri.

      Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

