nightdarkly

Chipurile Georginei Kincaid – Gene Mollica + Vampirii din Morganville

Am observat că v-a plăcut foarte mult coperta volumului 3 al seriei Georgina Kincaid și mă gândeam să vă mai arăt și alte ilustrații create de Gene Mollica, ilustrații ce ar putea deveni coperțile următoarelor volume ale seriei.

Așa cum probabil știți deja, ilustrațiile lui Gene Mollica sunt folosite și pentru coperțile seriei Vampirii din Morganville, așa că o să vă arăt câteva care ar putea fi folosite și pentru această serie.

Sincer, mie Mollica mi se pare un adevărat geniu în realizarea coperților. Voi ce părere aveți.

O să încep cu Georgina.

V-a plăcut Georgina Kincaid cu părul roz? Înainte să fie folosită pentru această serie, coperta arăta cam așa:

Mai jos puteți vedea câteva ilustrații pe care eu mi-aș dori să le folosească cei de la Leda pentru următoarele volume, dar vom vedea și alegerile lor (sunt sigură că vor fi la fel de bune, sau chiar mai bune decât acestea). Vouă care vă place cel mai mult?

 

 

Vampirii din Morganville au ajuns până în acest moment, în România până la volumul 4, dar peste granițe sunt deja publicate 10 volume. Mai jos aveți câteva ilustrații care s-ar potrivi celorlalte volume. Ce părere aveți?

  

 

  

Click pe imagini să se mărească.

Bineînțeles că vor apărea diferite modificări: vor dispărea săbiile, fundalul va fi probabil schimbat și probabil vor fi și alte mici modificări în cazul în care aceste coperți vor fi folosite.

18 thoughts on “Chipurile Georginei Kincaid – Gene Mollica + Vampirii din Morganville

  1. si eu i-am vazut site-ul Genei si mi-a placut si inca-mi mai place
    ai dreptate se potrivesc, copertile pentru urmatoarele volume ale seriei Vampirii din Morganville
    mie toate mi se par frumoase si sper ca Leda sa le foloseasca pe toate, are de unde alege

    Apreciază

  2. pentru georgina kincaid mi-ar placea ultima poza prezentata pentru serie,iar pentru vampirii din morganville mi-ar placea a doua,a treia sau a sasea din urmatoarea serie de poze😀

    Apreciază

  3. N’am citit seria Giorgina Kincaid, dar, pentru ultimul volum aparut in Romania, mi-ar fi placut mai mult coperta initiala cu Georgina blonds😀 E doar o parere personala. Restul copertilor mi se par la fel de bestiale precum Silance😡 E misto sa fii designer de pentru coperti 8->

    Apreciază

  4. ador asa de mult cartea asta si imi vine sa-i dau lu boc si lu basescu cu toporul in cap fiindca nu mareste salariile ca sami ia tati mai repede volumul 3 dar bine deocamdata citesc SEMNUL si TRADAREA😉

    Apreciază

    • Chestia e ca din acele imagini se pot scoate anumite lucruri (fantome, spirite, animale etc) si in ceea ce priveste culoarea parului, aceasta poate fi schimbata asa cum s-a intamplat pt coperta vol 3 Georgina Kincaid din blond in roz.

      Apreciază

  5. Vampirii din Morganville e cea mai faina carte care am citit-o si inca o citesc.P.S:sunt la „Balul Fetelor Moarte”.Sunt curioasa cum arata Eve dar nu o gasesc pe nicaieri…Bafta in continuare!;)

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

