Sherlock Holmes – în curând la Litera

Trebuie să recunosc că îl iubesc pe Sherlock Holmes. Sincer asta mi se trage de la desenele animate la care mă uitam când eram mică. Recent (cred că nu chiar atât de recent :p ) mi-am cumpărat de la adevărul romanul scris de Arthur Conan Doyle și l-am citit destul de repede, mi-a plăcut, am văzut între timp și filmul și tot ce pot să spun e că nu mă satur de Sherlock. Mi se pare un personaj super.

La Litera va apărea cartea Tanarul Sherlock Holmes. Norul morții scrisă de Andrew Lane. Cartea poate fi precomandată cu un singur click pe bannerul lateral (cel cu Litera).

 Crezi că-l cunoști? Gândește-te mai bine.

Două cadavre
Un erou de neuitat
Inceputul unei legende

Anul 1868. Tânărul Sherlock Holmes are paisprezece ani. Fiu de ofițer în armata britanică, el studiază într-un internat, exersează bunele maniere și primește o educație clasică. Dar lucrurile iau o întorsătură cu totul nouă când este trimis să-și petreacă vara în conacul de la țară al unchiului său, în Hampshire. Acolo, tânărul Sherlock intră într-o aventură teribilă, cu morți suspecte, răpiri, incendii, spionaj, un complot bine ticluit și un personaj malefic cu intenții criminale. Va fi primul mister dezlegat de cel care va deveni cel mai celebru detectiv al tuturor timpurilor.

Andrew Lane este romancier, jurnalist și un admirator fidel al lui Sherlock Holmes. Pasiunea lui pentru romanele lui Sir Arthur Conan Doyle și ambiția de a crea un portret autentic al tânărului Sherlock au dus la reinventarea faimosului personaj într-o serie de cărți dedicate copiilor.

Copertă: cartonată
Format: 140 x 210 mm
Număr pagini: 272
Data apariţie: mai 2011

6 gânduri despre „Sherlock Holmes – în curând la Litera

  1. Pingback: Sherlock Holmes – în curând și la Rao « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

