Naomi Novik – Tronul de Jad în curând la Nemira

Deși nu am reușit să îmi iau și să citesc primul volum, seria mi s-a părut destul de interesantă și este pe lista mea de cumpărături, așa că atunci când o să am timp să o citesc o voi achiziționa.

Nemira lansează în mai cel de-al doilea volum al seriei. Detalii despre primul volum găsiți aici și aici și puteți comanda primul volum de aici cu o reducere de 40% (click).

Tronul de Jad nu poate fi precomandat încă, dar va apărea după data de 10 mai.

4 thoughts on “Naomi Novik – Tronul de Jad în curând la Nemira

  1. nici eu nu am citit prima carte si nu stiu daca o sa mi-o cumpar prea curand pt ca seria are prea multe carti si pana vor aparea…
    Coperta este frumoasa…imi place mai mult ca cea de la primul volum

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

