În curând la Litera (Focul & Roșu de Rubin)!

Astăzi când am intrat pe site-ul editurii Litera nu mă așteptam să mai văd și alte cărți la rubrica În curs de apariție din moment ce ieri nu erau pe site și astăzi e duminică, deci nu mă așteptam ca ei să posteze linkuri de precomandă. Și totuși am rămas plăcut surprinsă când am văzut linkul de precomandă pentru Focul, dar și pentru Roșu de rubin.

“Spiritul lui Zoey se află în lumea de dincolo, făcut bucăţi. I-au fost luate vieţile anterioare, la fel şi amintirile… E pe cale să devină o Daoine Sidhe, o entitate nici moartă, nici vie – o făptură captivă pe tărâmul spiritelor, fără a cunoaşte mângâierea de a se afla împreună cu propriul său spirit.”

Când prietenii nu mai au încredere unii în alţii, Întunericul îşi face apariţia şi aprinde focul…

P.C. CAST este o premiată autoare de literatură fantastică şi paranormală şi un profesor îndrăgit. Fiica ei, KRISTIN CAST, are şi ea premii pentru jurnalism, dar şi pentru poezie.

Vândută în milioane de exemplare, seria Casa Nopţii se bucură de un uriaş succes internaţional! Aventura continuă în curând, în volumul al optulea.

Click pe bannerul lateral dacă vreți să o precomandați.

Copertă: cartonată
Format: 140 x 210
Număr pagini: 268
Data apariţie: mai 2011
Preț: 39.9 lei 

Roșu de Rubin – Culorile dragostei de Kerstin Gier


O călătorie în timp este anunţată de obicei cu câteva minute, ore sau chiar zile înainte, prin senzaţii de ameţeală ce afectează capul, stomacul şi/sau picioarele. Primul salt în timp – numit şi saltul de iniţiere – are loc între al șaisprezecelea şi al șaptesprezecelea an de viaţă al purtătorilor genei. (Extras din Cronicile gardienilor, vol. II, Reguli general valabile)

Uneori poate fi o adevărată povară să trăiești într-o familie cu atât de multe secrete. Cel puțin așa gândește Gwendolyn, o adolescentă de șaisprezece ani, până în ziua în care se trezește brusc în Londra secolului trecut. Atunci își dă seama că s-ar putea ca ea însăși să fie cel mai mare secret al familiei sale, căci a moștenit capacitatea de a călători în timp. Ceea ce nu realizează ea este faptul că n-ar trebui să-ți permiți să te îndrăgostești când te afli prins între două epoci… căci asta poate complica lucrurile și mai tare. Mai ales că nici în trecut lucrurile nu mai sunt cum erau odată…

Dragoste eternă este o trilogie palpitantă, amuzantă și plină de romantism. Urmăriți aventurile tinerei Gwendolyn în volumul al doilea, Albastru de safir.

Roman publicat în 19 țări.

Copertă: cartonată
Format: 140 x 210
Număr pagini: 304
Data apariţie: mai 2011
Preț: 39.9 lei

Click pe bannerul lateral dacă vreți să o precomadați. 

21 thoughts on “În curând la Litera (Focul & Roșu de Rubin)!

  1. Mi se pare ca volumul 7 din Casa Noptii are asa putine pagini-268, Tentatia a avut 368, deci cu 100 mai mult decat Focul. O fi o greseala, sau chiar asa sa fie?

    Apreciază

    • Mersi Simona. Sincer nu am vazut, dar m-am uitat acum si i-am lasat un „mic” comentariu. Sincer nu stiu cum poate fi atat de nesimtit. E a nu știu câta oara când îmi copiază posturile și i-am spus cu frumosul de atatea ori să își schimbe numele si sa nu imi mai copieze postarile, dar vad ca nu se simte.

      Apreciază

  2. abia ast v7 din casa noptii:) coperta mi se pare absolut superba… mai frumoasa decat celelalte dup aprerea mea… si rosu rubinu mi se pare interesant l=-am comandat, dar totusi, desi nu l-am citit sper ca litera nu o sa ne tina mult cu publicarea v2 si nici k urmatorul vol din casa noptii

    Apreciază

  3. Pingback: Invitație la o Lansare Litera – Roșu de Rubin – Culorile Dragostei « Sabinna's Angel for a story

    • Sincer nu stiu, pot doar sa imi dau cu parerea. Cred ca in librariile mari o vei gasi pe la sfarsitul primei saptamani din iunie, poate chiar inceputul saptamanii 6-12 iunie. Litera, la fel ca si celelalte edituri va fi foarte ocupata cu targul zilele astea, asa ca unele carti (ca cele lansate la targ) vor ajunge putin mai greu pe rafturile librariilor.

      Apreciază

  4. a primit cineva cartile Crescendo, Ratacire sau Focul de la Litera???
    Le astept de o saptamana si jumatate si nu le-am primit😦
    Plus ca nimeni de la editura nu binevoieste sa raspunda la mail….

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

