Prima Leapșa!!

Am primit și eu prima mea Leapșa de la mai multe persoane (Bianca, Cristina și cred că mai era cineva) și sper că nu am uitat nicio serie. Vreți să vedeți ce a ieșit?

 “Care sunt personajele tale preferate din toate seriile citite/de partea cui ești(TEAM …)?“ 

Personajul meu preferat din seria  Amurg: Alice (ce mi-aș dori și eu darul pe care îl are ea – aș arunca și eu o mică privire în viitor), pe lângă Bella și Edward

Personajul meu preferat din seria Vampirii din Morganville: Shane

Personajul meu preferat din seria Jurnalele Vampirilor: cu siguranță…. Stefan.

Personajul meu preferat din seria Vampirii Sudului: Eric

Personajul meu preferat din seria Academia Vampirilor: Abe (bineînțeles că o ador pe Rose, îl „iubesc” pe Dimitri și îmi plac la nebunie scenele marca Adrian, dar Abe m-a facut să-mi mențin zâmbetul pe față la orice replică)

Personajul meu preferat din seria Casa Nopții: Erik și Zoey

Personajul meu preferat din seria Îngerul Nopții: Patch

Personajul meu preferat din seria Georgina Kincaid: Georgina Kincaid, dar și aparent plictisitorul și timidul Seth, și totuși la finalul volumului 2 nebunul și îndrăznețul Seth

Personajul meu preferat din seria Tunele: dr. Borrows pentru că el chiar și în situațiile critice în care e la un pas de lumea cealaltă, el își folosește timpul nu ca să fugă, ci ca să exploreze și să își noteze toate descoperirile. E de-a dreptul uimitor moșulică ăsta.

Personajul meu preferat din seria Lumea de dincolo: Elena

Personajul meu preferat din seria Tara Duncan: Tara

Personajul meu preferat din seria Gossip Girl: Serena

Personajul meu preferat din seria Instrumente Mortale: Clary, dar și Jace

Personajul meu preferat din seria Forțele Răului Absolut: Chloe Saunders

Personajul meu preferat din seria Sânge Albastru: Schuyler Van Alen și Jack Force

Personajul meu preferat din seria Cărțile Sângelui: Henry Fitzroy

Personajul meu preferat din seria Septimus Heap: mica prințesă Jenna

Personajul meu preferat din seria Micuțele Mincinoase: Aria

Personajul meu preferat din seria Jocurile Foamei: Katniss (dar pe parcursul seriei am ajuns să o îndrăgesc pe Rue și să sufăr când i-am văzut sfârșitul, dar l-am îndrăgit și pe Peeta care mereu facea tot posibilul pentru a-i salva viața lui Katniss)

Sper că nu am uitat nicio serie.

3 gânduri despre „Prima Leapșa!!

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

