Obsesie

La colet! (11)

În ultimul timp am strâns destul de multe cărți și nu am avut timp să vi le și prezint. Cărțile sunt de la doi dintre sponsorii blogului, editura Leda și Rao.

Pregătiți-vă pentru concursuri pentru că zilele astea voi da destul de multe cărți și nu uitați că mai sunt două concursuri la care încă puteți participa.

Ce părere aveți despre noile cărți?

De la Leda (Mulțumesc!) am primit Jurnalele Vampirilor 6, Vise de Sucub și Captiv (Cercul Secret #2)

  

Pe 24 mai, așa cum știți, a apărut primul volum al trilogiei Jurnalele lui Stefan cu revista Bravo. Sper că v-ați cumpărat-o și voi, la fel ca și mine. Era să uit să vă spun și care este numele celui de-al doilea volum al seriei, dezvăluit pe primele pagini ale cărții. Click pe ultima imagine ca să vedeți.

  

De pe spatele cărții Începuturile aflăm și care este coperta celui de-al șaptelea volum al seriei Jurnalele Vampirilor, deși admin o confirmase de mai bine de 1 lună. Ultima imagine reprezintă fotografia înaine de a fi tăiată.

  

De pe ultima pagină a cărții Captiva, volumul al doilea al seriei Cercul Secret de L.J. Smith aflăm titlul ultimului volum al seriei, Puterea. Volumul va apărea în luna iunie. Editura Leda va publica cele 3 volume în 3 luni: primul în aprilie, al doilea acum în mai, iar ultimul în iunie. Nu uitați că va apărea și un serial bazat pe aceste cărți. Despre serial vă voi povesti într-o altă postare.

Eu aștept serialul cu sufletul la gură, mai ales că va fi realizat tot de CW.

Tot din ultimele pagini, dar de această dată din cel de-al șaselea volum al seriei Jurnalele Vampirilor aflăm titlul celui de-al șaptelea volum al seriei, Miez de noapte. Acest volum va apărea pe la sfârșitul verii, așa că până atunci îndulciți-vă așteptarea cu Jurnalele lui Stefan, dar și cu seria Cercul Secret scrisă tot de L.J. Smith.

Ieri am avut plăcuta surpriză să primesc un telefon din partea curierului și când am văzut de la cine era coletul am fost și mai surprinsă. Era de la Rao. Vreți să vedeți ce am primit?

 

Recenzia pentru Bestia de Alex Flinn o găsiți aici (click).

Evermore și Obsesie se află deja pe lista mea de citit și sper că și pe a voastră. Cărțile pot fi comandate de pe site-ul editurii de aici(Bestia), aici(Evermore) și aici(Obsesie).

Voi ce ați mai primit/cumpărat??

21 thoughts on “La colet! (11)

  1. Si eu mi-am cumparat Jurnalele lui Stefan dar si Jocurile Foamei 1 si 2 pe care tocmai le-am terminat. Si cu putin timp in urma am citit si Evermore si mi-a placut enorm! Lectura placuta Sabina desi sunt sigura ca iti vor placea!

    Apreciază

  2. Ce de carti…
    Si eu mi-am luat jurnalele lui stefan si mi-am mai luat si prima carte din seria cercul secret si o femeie implinita si urmeza altele doar sa ma hotarasc care…

    Apreciază

  3. superbe cartile, preferatele mele sunt Jurnalele vampirilor si Vise de sucub
    am luat si eu Jurnalele lui Stefan.pacat ca e atat de subtire..
    sper ca Bravo o sa dea si urmatoarele 2 vol.

    Apreciază

  4. Scz ca te corectez dar aici

    Ce părere aveți despre noile cărți?

    De la Leda (Mulțumesc!) am primit Jurnalele Vampirilor 7, Vise de Sucub și Captiv (Cercul Secret #2)

    ai scris JV7..eu credeam ca 6:))..oricum este OK

    Apreciază

  5. hello ! am citit bestia e foarte faina cartea si apare si filmu pe 27 mai😀 sabina cred ca ai facut o greseala jurnalele vampirilor care a aparut akum e volulum 6 nu 7 ;)) am citit si prima carte din obseseie ;)) si akum citesc jurnalele lui stefan si foarte faina :X o adorr :X i da vor veni incontinuare la pachet la barvo ;)) si o sa fie si jurnalele lui damon \m/can’t wait \m/:X

    Apreciază

  6. si am primit si eu evermore si ce am citit si mia placut foarte mult si vio recomand este seria lui darren shan – asistentul vampirului sunt 3 volume sunt super :X si este si film :X ! si akum vreau sa imi iau ingerul noptii ,sabinn tu ai citit bestia ?tia placut ?si ii faina obsesie ?

    Apreciază

  7. Salut! Ma gandeam sa incep sa citesc „Jurnalele vampirilor”, dar am vrut sa vad intai parerile voastre. Vad ca e apreciata seria. Oricum, Sabinna, scuze, dar poti sa ma pui si pe mine la curent cu seria asta? Sunt 7 carti in total? Seria e terminata? Mai sunt si alte serii, care tin de cartile principale? As vrea sa stiu parerea ta despre ele si cum stau lucrurile inainte de a le cumpar. Multumesc mult!🙂

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

