Concurs Captiva (Cercul Secret #2) de L.J. Smith

Acum câteva zile editura Leda a lansat cel de-al doilea volum al seriei Cercul Secret, iar eu astăzi vă ofer un concurs ce are ca premiu această carte. Concursul este destul de ușor și sper că o să vă placă și că o să și participați.

Pentru a vă înscrie în concurs trebuie să încercați să descrieți o vrăjitoare, așa cum v-o imaginați voi (tradițională sau mai modernă, mai serioasă sau mai amuzantă etc) în câteva rânduri în formularul de mai jos. Cel mai ingenios și  mai surprinzător răspuns câștigă cel de-al doilea volum al seriei Cercul Secret. Concursul se încheie pe 4 iunie, iar pe 5 voi afișa câștigătorul sau câștigătoarea. Succes tuturor!!!

26 thoughts on “Concurs Captiva (Cercul Secret #2) de L.J. Smith

  1. super concurs…….m-am inscris si eu dar cand am scris am scris cateva cuvinte gresit…sper ca intelegi…nu am vazut decat dupa ce am trimis :”>

    Apreciază

  2. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

  3. Misto concursul , mult noroc tuturor , sper sa am si eu noroc🙂 , Ai un blog fantastic si concursurile ….offf unul mai bun ca celelalt , Ne bucuram de fiecare si sper sa urmeze si altele🙂

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

