La colet! (12)

Săptîmâna aceasta (cu Bookfestul) a fost una agitată deși nu am reușit să ajung la târg.

Leda este o editură fantastică și vreau să îi mulțumesc pentru fantasticele cărți pe care le publică și pentru că ne dă nouă, cititorilor, șansa de a citi tot mai multe volume încântătoare.

Vreți să vedeți ce am mai primit? Nu plecați nicăieri pentru că vă așteaptă o mulțime de surprize și concursuri bineînțeles.

 

 

 

 

3 gânduri despre „La colet! (12)

  1. Ce frumos!
    Doua dintre carti le am si eu, Impecabil si Vremea Ingerului.
    Zilele trecute, din fericire, am putut sa-mi iau si Inceputurile-Jurnalele lui Stefan impreuna cu revisat Bravo, dupa ce am cautat-o la 6 chioscuri de ziare. S-a vandut ca painea calda dupa parerea mea.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

