beautiful creatures

A 16-a Luna (Cronicile Casterilor #1) de Kami Garcia & Margaret Stohl în sfârșit la Rao

„Nu existau surprize în Districtul Gatlin. Noi eram în mijlocul pustietăţii. Cel puţin, asta credeam. Ce tare mă înşelam! Era un blestem. Era o fată. Şi, la sfârşit, era un mormânt.” 

Dragoste încă din prima clipă… Încă înainte să o fi zărit pentru prima dată, ea i-a bântuit visele: Lena, fata cea nouă de la şcoala lui Ethan. Lena, fata cu părul negru şi ochi verzi, Lena, cea care locuieşte în Ravenwood, vechea plantaţie pe care toţi cei din Gatlin o ocolesc, toţi cu excepţia lui Ethan. Lena, de care Ethan se va îndrăgosti fără scăpare. Dar fata este urmărită de un blestem, pe care ea încearcă să îl ascundă cu orice chip. Ea este Caster şi la a şaisprezecea aniversare va fi revendicată. Atunci se va decide dacă ea va aparţine luminii sau întunericului… 

Cu o atmosferă gotică fascinantă şi o poveste de dragoste care se întinde peste mai multe generaţii, A 16-a Lună a urcat imediat după apariţia sa în 2009 în topul de vânzări al New York Times şi a devenit, curând după aceea, un fenomen internaţional de proporţii.

Cele două tinere autoare, Kami Garcia şi Margaret Stohl şi-au propus să-şi valorifice experienţa ca profesoare şi să aşterne pe hârtie povestea de iubire a doi tineri.

A 16-a Lună este una dintre acele cărţi care nu apar prea des pe piaţa editorială. Scrisă într-un stil vioi, alert şi inovator, povestea ţesută de Kami Garcia şi Margaret Stohl este un fantasy care reuşeşte să deschidă şi adulţilor uşa lumii romanelor pentru tineri.

Oare iubirea reprezintă începutul… sau sfârşitul?

Oraşul natal al lui Ethan Wate ascunde un secret întunecat…

Ethan se îndrăgosteşte în vis de o fată. Lena Duchannes. Cu ochii verzi şi părul negru. Pe care o descoperă şi în realitate.

Dar fata e legată de un blestem.

La a 16-a lună, în al 16-lea an, Cartea îşi va lua ceea ce i s-a promis.

Şi nimeni n-o poate opri.

Şaisprezece ani, şaisprezece luni,

Şaisprezece spaime – în suflet genuni,

De şaisprezece ori lacrimi în vise,

Cascadă prin ani şi hăuri deschise…

Nr. Pagini: 512
Pret: 43 – 44.99 RON 

Cartea poate fi comandată de aici (click).

Deși coperta a fost schimbată, nu mă pot plânge de felul în care arată cea aleasă de cei de la Rao pentru că, surprinzător chiar și pentru mine, chiar îmi place cum arată. Nu pot să spun că am aceeași părere și despre titlu pentru că nu aș spune adevărul. Sincer titlul original, Beautiful Creatures, suna atât de bine, dar ce pot face eu?? Oricum o să citesc și această carte pentru că am auzit o mulțime de laude la adresa ei și sunt foarte curioasă, ca deobicei.

20 thoughts on “A 16-a Luna (Cronicile Casterilor #1) de Kami Garcia & Margaret Stohl în sfârșit la Rao

  1. Am citit cartea. Mi-am luat-o de la Bookfest si am terminat-o acum 2 zile.
    Este absolut minunata!
    Si ceea ce o face si mai fascinanta este ca este relatata de un baiat, ceea ce n-a fost prea comun in ultimul timp la autorii fantasy.

    Apreciază

  2. Sabina, iti trimit pe email sinopsisul adevarat al cartii + niste info in plus, pt ca sinopsisul asta de pe site-ul lor nu coincide cu cel de pe carte. Le pasa putin spre deloc. Nici nu stiu cine a facut sinopsisul asta… Probabil vreo secretara…
    Ah, si inca ceva: cartea are 512 pagini, nu 320, cum e pe site. Te rog sa modifici si asta.

    Apreciază

    • Eu cred ca nu le pasa chiar deloc. M-am uitat pe site-ul lor si vad ca la cartile traduse de tine nu mai apare si numele traducatorului. Cred ca singura exceptie e la gazda unde ti-au si gresit numele. Nu stiu ce-i in capul astora… pur si simplu nu le pasa de nimic.

      Mersi!! O sa modific… ce m-as face fara tine cand astia de la Rao gafeaza?!

      Apreciază

      • :)) da, sunt indispensabil!
        Cat despre faptul ca nu-s trecut la traducator, deja nu mai conteaza. Le-am zis de cateva ori, nu m-au bagat in seama… mai multe nu pot face. Asa meritam noi, traducatorii, sa fim tratati.

        Apreciază

    • Eu le-am citit pe amandoua. Nu vreau sa crezi ca sunt partinitor, dar ti-as recomanda A 16-a Luna. E mult mai profunda, complexa, frumoasa. In plus, e ceva mai putin obisnuit in literatura YA: faptul ca e scrisa la persoana I din perspectiva unui baiat. Si Fior e frumoasa, are farmecul ei, dar A 16-a luna o intrece cu mult.

      Apreciază

    • Si eu le-am citit pe ambele si mi-au placut foarte tare, dar cred ca tot a 16 Luna ti-as recomanda-o…
      Si Fior e speciala, chiar o poveste frumosa, dar Sabinna are dreptate, depinde ce-ti place tie mai mult din lumea Fantasy.

      Apreciază

  3. Daca stiti suficienta engleza puteti gasi toata seria pe internet in format pdf. Eu am citit prima carte in romana dar nu am mai avut rabdare sa apara si celelalte asa ca le-am luat si citit in limba engleza. Daca nu va deranjeaza cititul pe computer si sunteti nerabdatori, variante sunt. Spor la citit!

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

