Jamie Campbell-Bower - Jace în filmul City of Bones (Orașul Oaselor)

Jamie Campbell-Bower – Jace în filmul City of Bones (Orașul Oaselor)

Jamie Campbell-Bower a fost ales pentru rolul lui Jace în ecranizarea primului volum al seriei Instrumente Mortale. Pe Jamie Campbell-Bower îl știți din saga Twilight, dar și din Harry Potter.

Se potrivește cu  Lily Collins, cea care îi va da viață pe platourile de filmare drăguței Clary Fray?

Mie sincer nu mi se pare chiar cea mai bună alegere pentru că mi-l închipuiam pe Jace puțin mai drăguț, dar poate că va face și el treabă buna și în plus, machiajul face miracole în zilele noastre, așa că poate va arăta ca Jace din mintea mea. Voi ce părere aveți?

Nu uitați că puteți comanda primele două volume de pe site-ul editurii Leda cu o reducere de 20% din prețul afișat și transport gratuit.

7 thoughts on “Jamie Campbell-Bower – Jace în filmul City of Bones (Orașul Oaselor)

  1. Are ochi frumosi(doar ca in film nu vor fi culoarea lor naturala,bineinteles),dar in rest nu mi se pare cine stie ce actorul.E dragut,dar nu genul de Jace pe care mi-l imaginam eu.
    Cat despre ea….hmmm sa spunem ca merge.:)

    Apreciază

  2. Lily a fost aleasa bine, dupa parerea mea, insa eu il voiam pe Alex Pettyfer [ ca in cazul jocurilor foamei ] ca Jace…oricum, asta e:) dar si Jamie seamana [ puuuutin ] cu Jace, dar nu cu cel pe care mi-l imaginez eu.
    oricum pentru personajul lui clary sunt multumita:)

    Apreciază

  3. nush… eo cititsem undv ca deja il alesesera pe Alex in rolul lui jace si eram linistita la capp asta… sincer, nu-l prea vad ca Jace… adk e ok, dar p jace mi-l imaginam mult, mult mai frumos… sper sa nu se intampla ca-n jf und dupa parerea mea multzi actori n-au fost alesi potrivit…

    Apreciază

  4. lily este in regula..eu asa mio imaginam pe clary..
    despre jamie nush ce sa zic…si eu ma gandeam ca mai bine il puneau pe alez pettyfer in rolul lui jace…dar acum ce putem face? nu noi hotaram..
    in orice caz sunt curioasa sa vad cum o sa iasa filmul…deabia astept!!!

    Apreciază

  5. Jamie clar NU!Jace e mult mai dragut(in viziunea mea).Pentru rolul lui Jace le trebuie un actor cu privirea sarcastica si cu ironia si ingamfarea tiparite pe fata.Pe cand Jamie nu are nicidecum astea pe fata…pacat.Se pare ca in ultimul timp nu prea avem noroc sa vedem in filme chiar intruchiparea perfecta a personajelor.
    Cat despre tipa….e aproape cum mi-o imaginam eu pe Clary.

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

