Concurs Captiva (Cercul Secret #2) de L.J. Smith – partea a doua!

Da. Ați citit bine. Aceasta este cea de-a doua parte a concursului pentru că eu pur și simplu nu mă pot hotărî și am nevoie de ajutorul vostru. Am citit toate mailurile voastre și am rămas la 4 (preferatele mele) și nu mă pot decide. Voi organiza mai jos un poll în care voi să vă votați preferată ca să pot decide cui dau premiul pentru că eu aș fi vrut sincer să am 4 cărți ca să le pot da celor mai bune descrieri (care au devenit mici povestioare).

Mai jos puteți citi ceea ce au scris fetele, dar și pollul. Votați! Votați!! Votați!!! Mâine (6 iunie) la 8 seara închei pollul și aflăm cine primește cartea.

Click pe citește mai departe ca să citiți ceea ce au scris fetele. 

Brasoava Dana Stefania

Sublimul e magic!

Merge pe coridor impartind zambete tuturor . Si totusi , acei dinti de o perfectiune morbida palesc in fata acelei revarsari de bucle negre. Chiar daca e in scoala de doar o saptamana , ii are deja pe toti la picioare. Pe fata palida se gasesc doi ochisori micuti , de culoarea lavandei , ce sunt umbriti de genele foarte lungi si negre ca panza unui paianjen. E de o frumusete captivanta , unica! Le face cu ochiul baietilor , le arunca un zambet strengaresc si le rosteste de la distanta “Buna, dragule!” cu un puternic accent rusesc! Toti sunt fermecati de aura perfectiunii cu care e inconjurata! O cheama Anastasyia, dar nu se prezinta niciodata asa , isi spune scurt Ana! La fiecare pas pe care il face , pamantul tresalta …Dar ea nu pare ca merge , pare ca pluteste… Silueta mladioasa , dar cu forme o fac aproape o zeita !
Hainele sunt parca facute special pentru ea! Sunt croite sa-I scoata in evidenta formele si mijlocul de viespie! Bluza rosie ca focul imita fermecator culoarea buzelor carnoase . Mereu , picioarele si asa foarte lungi , sunt accesorizate de cizme negre , pana la genunchi.
Cu toate ca siguranta pe care o emana fie si numai cand paseste e debordanta, inauntrul inimii se afla o creatura marcata de tristete , zbucium si durere.
Ea e o vrajitoare … Acum 100 de ani , atunci cand implinise frumoasa varsta de 17 ani , parintii ei si-au dat viata pentru ca puterile ei sa devina o parte din ea , altfel ar fi ucis-o!
De atunci e singura , doar ea si puterile ei!…
Jurase sa-I faca pe acei muritori neinsemnati sa sufere si reusise , alesese sa traiasca printre ei , facandu-I sa-I doara, neexistand nimeni care sa o impiedice! Si totusi in acest liceu gasise o adversara …Karina! Nu exista termen de comparative din punct de vedere fizic, dar psihic , era mai puternica , mult mai puternica!
Gandurile ii acaparasera mintea, neobservand ca era in mijlocul holului plina de suc. “Ce naiba??!” In fata sa se afla triumfatoare : ea, scorpia! Toata scoala era inmarmurita , abia retinandu-si hohotele de ras! O ia la fuga spre baie! Se priveste in oglinda si nu se mai poate opri! Izbucneste in lacrimi! Era mult prea mult!Daca vrea razboi, il va avea ! Ii va distruge pe toti din scoala asta blestemata! Strecoara mana in cizma dreapta si scoate o bagheta lunga , cam de 30 de cm , neagra ca pana corbului . Rosteste ca prin vis cateva cuvinte si pata de suc dispare! Acum era timpul! Era totul sau nimic! Ii va ucide pe toti , apoi cui ii mai pasa daca Marii Judecatori o vor pedepsi! Va arde pe rug si gata! Macar va ajunge la parintii sai , departe de lumea mizera si fara nici un om demn de respect! Izbeste cu putere usa baii si iese hotarata…Dar la iesire se izbeste de unul dintre ei ! E izbita de un miros puternic de scortisoara si vanilie…Ridica privirea si ochii li se
intalnesc …Apoi , El rosteste cu stangacie : “Te simti bine?” ; raspunsul vine prompt si aproape fara voie “ Acum da!” . Poate ca era asa cum ii spusese mama pe patul de moarte “Totul se intampla cu un scop!” Se intoarce triumfatoare pe calcaie , facandu-I cu ochiul si pleaca mai departe fara sa se uite inapoi stiind ca El o privea!
 Poate in sfarsit gasise motivul pentru care sa traiasca! Il gasise pe El!

Wu Ana Maria Loredana

Un singur cuvant:Magie.Si doua posibilitati:alba si neagra.
Regula magiei albe:”Faci ceea ce vrei,fara sa-i faci vreun rau celuilalt!”
Regula magiei negre:”Fa ceea ce vrei!”
De 267 de ani ma supun celei de-a doua reguli,dar n-a fost intotdeauna asa.
Ma privesti…un chip angelic,cu trasaturi fine,bucle blonde,ochi albastri melancolici si buze pline ispititoare.Iluzia realitatii pune stapanire pe tine.Nu-mi poti percepe negura sufletului,tot raul pe care-l pricinuiesc bietelor fiinte dornice de o farama de magie.Magie.Intotdeauna oamenii au fost atat de atrasi de ea.Ti-o doresti si ti-o voi da.
Sunt o vrajitoare.Rea.Fara matura si fara negi.Doar o carcasa goala,lipsita de orice graunte de bunatate.Urasc oamenii si-i folosesc mai mult decat diavolul insusi.Ei mi-au rapit totul:viata,sufletul,bunatatea…Imi hranesc furia crescanda cu razbunare.Seman samanta raului si astept sa incolteasca.Razbunarea imi pare tot mai dulce cu cat raul pe care-l produc este tot mai mare.
Vremurile se schimba,dar totdeauna adevaratul salas mi-l fac in natura.Toate ingredientele si ierburile necesare pentru potiuni le gasesc acolo.Insa in acest secol am libertatea de-a avea o casa si in randul oamenilor.Acum totul este diferit.Magia si-a pierdut din putere,oamenii devenind tot mai sceptici.Dar inca exista dorinta de razbunare,de avutie,de-a face rau altuia.Le daruiesc ceea ce-si doresc,insa cu un pret mult prea mare,dar care pe ei in nestiinta lor,nu-i intereseaza.Sufletul le este cuprins de aceeasi negura care ma macina si pe mine.
Mi-a mai ramas o farama latenta de constiinta care uneori izbucneste si ma aduce in pragul agoniei.Ma face sa cred ca toata ura si razbunarea mea este in zadar.Imi aduc aminte cand ma supuneam magiei albe impreuna cu sora mea.Traiam intr-o fericire pura ajutand oamenii.O aveam pe ea,si asta insemna totul.
Pana cand ea a fost prinsa de Inchizitori.Si spanzurata.
Am jurat sa ma razbun si-am facut un pact cu Diavolul.
Aveam sa traiesc vesnic intotdeuna in cautare de razbunare.

Matacuta Andreea

Clara este vrajitoare de cand se stie.Nu are habar cum a devenit,dar nici cum de stie atat de multe vraji si lucruri despre care nu a auzit nici macar o data in viata.Locuieste impreuna cu bunica ei vrajitoare,care este foarte secretoasa:nu vrea sa ii dezvaluie nimic Clarei.Tot ce i-a spus,bazat pe acest subiect, a fost ca va veni o vreme cand secretele vor iesi la iveala,dar nu se stie cand.Si sincer…Clara nu isi doreste sa afle acest secret secretos(cum il numeste ea) atunci cand va fi batrana si totul isi va pierde farmecul.Vrea sa afle carui loc apartine si cine sunt parintii ei.
In fiecare dimineata se uita in oglinda,cu spaima, cautand pe fata ei un neg sau ceva bizar care sa arate lumii intregi ce este ea cu adevarat!
Are doar 16 ani,este inalta,supla,iar parul este lung si saten.Iubeste hainele la moda,bratarile colorate si sa se machieze.Poate avea tot ce isi doreste doar pocnind din degete..ce bine e sa fi vrajitoare…sau nu!
Atunci cand o enerveaza cineva iese la iveala latura ei intunecata.De exemplu intr-o zi intorcandu-se de la scoala un baiat din clasa a4a s-a ciocnit de ea si nu a vrut sa isi ceara scuze.In schimb i-a adresat niste cuvinte care au suparat-o pe Clara.Ideea este ca in momentul in care s-a enervat baiatul a luat-o la fuga speriat.Cand fata si-a privit mainile a descoperit niste gheare uriase,menite sa sfasie tot ce intalnesc in cale,iar parul i se transformase in serpi.Atunci a constatat cum se simte Baba Cloanta…
Toti muritorii care au vazut partea ei intunecata au crezut ca la mijloc este vorba de un costum foarte real de Halloween…
Vrea sa fie doar o adolescenta normala,nu sa fie considerata o ciudata si o rasfatata prea-perfecta.Isi doreste sa aiba o prietena mereu alaturi si un iubit,care sa stie ca este o vrajitoare,dar sa nu fie speriat!
Cel mai bun prieten al ei este Oliver,un motan negru,pe care Clara l-a gasit la groapa de gunoi.Motanul este special,Clara dandu-i puterea de a putea vorbi.
In concluzie Clara este o adolescenta vrajitoare,dar care nu pare sa se distreze prea mult.Dar daca un slujitor al iadului ar veni la ea si i-ar propune sa o scape de puterile de vrajitoare,nu ar renunta in nici un caz.
Decat sa te speli pe dinti manual,fara ca periuta sa te spele singura mai bine iti creezi printr-o vraja tot ce ai nevoie!

Pana Irina-Maria

I am a witch

Nu m-as supara sa ma dau drept vrajitoare pentru o ora🙂 , una moderna dar cu puteri de neimaginat .

In primul rand ca orice vrajitoare trebuie sa am o pisica , pisica reprezentand protectie pentru mine si pentru casa in care locuiesc , iar in al doilea rand ar trebui sa am un mic cazan in care sa imi fac potiunile ce sunt parte din vrajile mele . Vrajile bineinteles nu le voi face fara ajutor , trebuie sa caut in foarte multe carti , si sa aleg vraja cea mai potrivita , altfel nu ma voi alege decat cu o alta explozie sau Dumnezeu stie pe cine voi mai aduce in casa sau in ce mai transform lucrurile pe aici .
Cu toate ca sunt o vrajitoare moderna , cu slujba , casa cu etaj , terasa , flori , mobila cumparata cu creditul de nevoi personale , saptamanal trebuie sa distrug diferite lucruri , asta din cauza incercarilor mele esuate de a face vraji cat mai bune , ori ca ajut un nevinovat oferindu-i protectie sub acoperisul meu , sau de a indeparta oameni care nu vor decat sa fure , cu orice pret , ceea ce mi se cuvine de drept din nastere , si anume puterea unei vrajitoare .
Sunt multi ani de cand am aflat ca sunt vrajitoare dar neavand pe nimeni langa mine sa ma invete si sa imi spuna ceea ce stiu sa fac , a trebuit sa le aflu singura iar apoi sa practic din ce in ce mai mult , cand am crezut ca sunt Maestra in a controla Elementul Apa , mi’am dat seama ca pot controla si Aerul si asa am incercat cu toate , cine le va controla pe toate Patru , folosindu-le impreuna va rezulta al Cincilea Element Secret , acum pot controla si al Cincilea element , pe parcurs am realizat ca pot opri timpul , pot controla mintea umana iar asta o spun cu amuzament deoarece este foarte haios , acum imi pot muta singura mobila prin casa cu miscari simple ale mainilor si pot crea iluzii doar gandindu-ma la ele .
In curand voi implini varsta de 22 de ani iar Bunicii mi-au spus ca va fi o zi cu totul speciala , o parte din mine este nerabdatoare , in timp ce cealalta se teme ca s-ar putea intampla ceva , un dezastru in care nu stiu daca singura ii voi putea face fata .
 Pana atunci cred ca este mai bine sa nu ma mai gandesc la ce o sa fie si sa lupt in continuare in a-mi controla cat mai bine puterile si a salva cat de multe vieti voi putea , voi ce credeti ?

23 thoughts on “Concurs Captiva (Cercul Secret #2) de L.J. Smith – partea a doua!

  1. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

  2. offf…sunt foarte frumoase , deosebite chiar , Felicitari Fetelor Micile povestioara sunt foarte frumoase , Imaginatia nu are limite trebuie doar sa vrei sa iti deschizi putin mintea si sa ii dai frau liber🙂

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

