First Look (3) Breaking Dawn movie trailer (oficial)

Așa cum mulți dintre voi știți, trailerul oficial al ecranizării Breaking Dawn – partea I a fost difuzat azi-noapte la premiile MTV Movie Awards. Am încercat și eu să stau trează și chiar am reușit până la 2 jumătate, dar MTV-ul ăsta e culmea. De fapt, premiile începeau la 4, așa că am adormit între timp pe la 3.

Mai jos puteți vedea și voi trailerul. Mie mi se pare foarte drăguț și abia aștept filmul.

9 gânduri despre „First Look (3) Breaking Dawn movie trailer (oficial)

  1. Deci oficial , acest film este bestial , abia astept sa il vad , in Nov. este ziua mea , asa ca filmul vine ca o surpriza la pachet ;)) , Multumim Sabina pt trailer :*

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

