Concurs Bestia de Alex Flinn

Update: Câștigătoarea cărții este Negoiță Denisa. Povestea ei pur și simplu m-a surprins, m-a ținut în priza și nu mi-am dat seama niciodată cum s-ar putea termina. Nu știu de ce, dar mi-a plăcut la nebunie. Sper să vă placă și vouă. Mâine seară voi posta și descrierile mele preferate din cele pe care le-am primit (mult mai multe decât mă așteptam să primesc) ca să vedeți și ce au scris ceilalți. Sper să vă placă descrierea bestiei. Citiți mai jos descrierea. Nu uitați că de mâine seară veți putea citi și alte descrieri la fel de fantastice. Denisa, te rog să îmi trimiți datele prin formularul din bara laterală.

Mergeam prin padure de ore intregi. Eram extenuata si nu ma gandeam decat la momentul in care voi ajunge in sfarsit acasa, la adapost si caldura, departe de intunericul, umezeala si pericolele paduriI. Problema era ca nu mai ajungeam odata si aveam impresia ca oricat de mult as incerca eu tot nu reusesc sa avansez nici macar cu un pas. In disperarea mea, fiind cuprinsa de o teribila stare de anxietate,am auzit un zgomot ciudat.Mi-am intors repede capul, dar nu am vazut nimic. Exact atunci cand am crezut ca mi s-a parut si ca totul a fost o plasmuire a imaginatiei mele,s-a auzit din nou si din nou si din nou. Frica si adrenalina incepeau sa mi se strecoare in fiecare particica a trupului, incordandu-l. Priveam disperata in toate partile, insa nu reuseam sa vad nimic. Atunci am decis sa fug cat mai departe de acel zgomot, doar ca dupa cativa pasi m-am impiedicat si nu stiu cum dar in fata mea a aparut o pereche de picioare paroase, cu niste gheare foarte mari si ascutite. Atat de ascutite incat si la cea mai mica atingere mi-ar fi putut sfasia pielea. Desi simteam pericolul nu m-am putut abtine sa nu-mi ridic privirea, curiozitatea de a afla peste ce animal dadusem ma macinandu-ma. In fond curiozitatea a fost cea care a omorat pisica. Cu cat priveam mai mult si mai atent imi dadeam seama peste ce fel de creatura dadusem. Era foarte blanoasa cu umerii lati si la fel ca la picioare, mainile aveau gheare ascutite. Daca pana acum tremurasem de frica, cand i-am privit chipul as fi vrut sa o rup la fuga de acolo si sa incerc sa-mi salvez viata, doar ca picioarele mele nu vroiau sa ma asculte. Pur si simplu refuzau sa se miste, iar eu ramaneam intepenita privind la acel chip oribil cu urechi lungi si un bot care adapostea colti foarte ascutiti printre care ii curgeau balele. Ochii….ei bine ochii erau de un galben turbat care insa nu imi provoca repulsie si nu ma ingrozea. Orice om intreg la minte ar fi fugit, dar nu stiu ce anume ma oprea. In ciuda aspectului ingrozitor, care nu poate fi descris in cuvinte, privirea acestei creaturi ma oprea, poate pentru ca din partea unui astfel de animal, o BESTIE, nu te-ai astepta la intelegere,caldura sau mila si exact acest lucru imi transmitea mie privirea bestiei. Toate astea erau intarite de faptul ca dupa cateva minute bune eu inca mai respiram si nu zaceam pe pamantul rece si umed al padurii, sfasiata si fara vreo urma de viata in privire. Intreg aspectul bestie imi repugna si nu mi-as fi dorit niciodata sa stau alaturi de o astfel de creatura, doar ca ochii ei imi transmiteau incredere si ma faceau sa cred ca sub acel aspect infiorator se afla un mister. fiind absorbita de de privirea bestiei nu am observat ca isi schimbase pozitia. Acum adoptase o pozitite de vanatoare, iar in momentul in care mi-a ranjit scotandu-si la iveala coltii mi-am dat seama ca fusesem inselata de aceea privire pentru a putea bestia sa-mi distraga atentia. Faptul ca intelegeam acum ce se intampla si presupuneam ce se v-a intampla in continuare cu mine ii oferea monstrului o mai mare placere. Am incercat sa fug din nou, dar dintr-o simpla miscare era in fata mea. Nu avea nici cea mai mica sansa sa scap. intr-o fractiune de secunda si-a ridicat laba, si-a scos la iveala unghile si m-a lovit. Atunci padurea intunecata, ghearele ascutine ale bestiei si groaza au disparut, iar eu eram din nou in camera mea. Fusese doar un vis, unul teribil dar din fericire un vis…… 

Update: Pentru ca am de dat bacul prelungesc concursul până pe 1 iulie.

O parte din concursuri s-au terminat, multe cărţi sau câştigat şi expediat, deci urmează un alt concurs. Sunteţi pregătiţi??

De această dată pun la bătaie un exemplar din Bestia de Alex Filnn, apărută la editura Rao în 2010. Îi mulţumesc editurii pentru sponsorizare deoarece fără aceasta nu aș fi putut organiza acest concurs minunat.

Acesta va fi un alt concurs în care vă pun la încercare imaginația. Vreau să îmi descrieți în formularul de mai jos cum arată o bestie în mintea voastră. Vreau să mă impresionați. O puteți face așa cum vreți voi: fioroasă, romantică, amuzantă, gigantica, blănoasă sau cum vă mai trece vouă prin minte.

Concursul se încheie pe 24 iunie.

Succes tuturor!!!

Recenzia cărții o puteți citi aici. Cartea o puteți comanda de aici (click).

58 de gânduri despre „Concurs Bestia de Alex Flinn

  1. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

  2. ai primit mesajul meu???sper sa nu fie prea…dark…mai mult ca sentiment decat ca descriere,,, n-am avut rabdare sa elaborez ceva mai artistic…sper sa castig:D
    succes tuturor!!!

    Apreciază

    • Sabinna mai pui descrieri sau te-ai descotorosit? 😀 Sii ce ai facut la Bac? De luat sunt sigura ca l-ai luat. Am auzit ca numai 14 au picat examenul. (desi anul trecut a fost promovabilitatea de 100%) Am inteles ca anul asta a fost mai greu. Decii? Esti multumita? Relaxata? Si pana la urma dai la Limbi Straine? Scuza-mi curiozitatea. 😀 😀

      Apreciază

      • Woww… o multime de intrebari. Sa le raspund pe rand nu? Am si uitat de descrieri, scuze. O sa le pun pana diseara. Bacul a fost foarte greu, nu stiu unde ai auzit tu ca au picat doar 14 (la mine in liceu te referi?) ca prin tara a fost dezastru: mai putin de jumatate au treceut bacul, restul au picat. Sigur ca eu l-am luat, desi astazi am pus contestatie la romana si istorie. Nu stiu daca dau la lb straine, ma mai gandesc.

        Sper ca am raspuns la toate.

        Apreciază

      • Dap, da la liceul tau ma refer. Da stiu, ce „scandal” (as putea spune) s-a creat. Ma bucur pentru tine ca ai trecut si felicitarii! Sa speram ca iti vor pune mai mult de data asta (desi nu stiu cat ai luat). Multa bafta in continuare si sper sa imi spui si mie pana la urma unde dai! >:D< Felicitari inca o data!

        Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

