Concurs Obsesie de Melissa Marr (Fascinație #2) – partea a doua!

Update: Câștigătoarea este Evelina. Te rog să îmi trimiți datele prin formularul din bara laterală până pe 12 iunie ora 8 seara.

Again… nu m-am putut decide, asa ca va cer scuze, dar si ajutorul. O sa va rog sa votati din nou ceea ce va place cel mai mult. Mai jos am creat un poll cu participantele care au scris ceva care mi-a placut foarte mult si tot in aceasta postare puteti citi ce a scris fiecare pentru a oferi votul celei mai bune concurente.

Vreau sa multumesc si sponsorului, editura Rao.

Stiu ca multi vor spune ceva de genu… iar nu s-a putut decide, dar ce pot sa fac daca nu ma pot decide?? O sa va las pe voi sa ma ajutati.

Pollul se inchide pe 10 iunie la ora 10 seara.

Click citeste mai departe pentru a citi ceea ce au scris concurentele.

Evelina

Am terminat de citit „Fascinaţie” cu două săptămâni în urmă. Am decis să o citesc deoarece, înafară de Seria Amurg nu citisem altceva de la Rao.
Lucrul cel mai important din carte au fost fiinţele supranaturale care alcătuiau povestea. Fascinaţie,exact ca şi numele, m-a fascinat. Nu mai citisem niciodată o carte în care zânele să fie subiectul principal, iar acestea să fie atât de bine descrise.
Mi-a plăcut foarte mult caracterul personajelor, iar tiparul lor fiind destul de original. Melissa Marr a transformat inocenţa zânelor şi imaginea cu care au fost obişnuite acestea într-o poziţie negativă şi periculoasă.
Fascinaţie a reprezentat o enciclopedie a zânelor. Structura poveştii a fost una tipică. Intriga constituid în atenţia subită a zânelor îndreptată spre Aislin, care reuşea să le ştie planurile şi să le înfrunte. Cuprinsul a fost mai mult explicarea unor întrebări, iar finalul era lupta dintre bine şi rău, evident, binele biruind.
A fost, totuşi, o surpriză plăcută când Aislinn nu a renunţat la Seth şi la stilul de viaţă al muritoarelor. Am sesizat puţin femininsm în acţiunile protagonistei şi o hotărâre rar întâlnită în literatură. De obicei, personajele principale feminine sunt mai vulnerabile, nesăbuite, inconştiente. Faptul că Aislinn nu s-a lăsat influenţată şi indusă într-o altă lume, ci a rămas la vechea viaţă, deşi ştiuse ce avea să însemne, m-a impresionat cel mai mult – nu s-a sacrificat pentru alţii, ci pentru ea însăşi, pentru ca viaţa ei să fie simplă, dar totuşi complicată.
Mi-a plăcut Fascinaţie deoarece nu s-a axat doar pe povestea dintre Aislinn şi Keenan, ci şi pe alte personaje. Pentru prima dată, două persoane menite să fie împreună nu se iubesc reciproc. Pentru prima dată, fata e eroina şi salvează (nu vreau să o compar cu „Academia Vampirilor”, situaţia fiind cam la fel, ci mai mult cu Amurg sau Jurnalele Vampirilor). Mi-a mai plăcut că s-au arătat toate laturile personajelor, atât bune, cât şi rele. La un moment dat, aşteptam ca Ash să accepte odată să fie Regina Verii şi Donia să fie salvată.
Ceea ce nu mi-a plăcut a fost că Seth a acceptat mult prea uşor ideea că Aislinn vede zâne, am avut un deja-vu gândindu-mă la Chloe Saunders. Aşteptam ca Seth să fie indignat şi nervos, nu să înceapă să noteze tot într-un carneţel, în rest, cartea a fost un succes.
 Aştept cu nerăbdare alte scrieri ale Melissei Marr şi sper să fiu norocoasa posesoare a celei de-a doua carte a seriei „Fascinaţie”.

Harja Maria Cristina

Pot sa spun ca Fascinatie m-a surprins intr-un mod placut. Acum 2 zile am terminat de citit aceasta carte si chiar am ramas placut impresionata de povestea in sine.
Povestea este bine conturata, iar actiunea se afla pe tot parcursul acesteia. M-a impresionat foarte mult caracterul lui Aislinn, sincer, as dori extrem de mult sa traiesc o poveste ca a ei, desi stiu foarte bine ca nu se poate, dar viata acesteia este plina de suspans, bucurie si tristete…Savuram din plin momentele dintre ea si Seth, eram pe tot parcursul acestora cu zambetul pe buze, micile glume spuse de Seth, ironiile si toate cele pentru ca el sa o faca pe Aislinn sa il priveasca mai mult ca pe un prieten. Totusi, uneori gandul ca Keenan ar putea distruge si asa mica relatie dintre ei ma tulbura. Acest personaj a fost pe parcursul actiunii in continua transformare, de la o zana obijnuita ce se afla in ochii lui Aislinn a ajuns la un baiat dragut care ii facea curte si desigur era mult mai insistent. Pana aici totul a fost bine, dar caracterul sau s-a schimbat, iar pentru un moment am crezut ca aveam sa cred ca are o dubla personalitate. Mi s-a parut egoist faptul ca acesta a
amenintat-o pe Aislinn cu libertatea lui Seth pentru a accepta de a fii regina lor si tot zanele au fost in spate si la moartea mamei acesteia. Din acest punct de vedere, ea a pierdut foarte multe.
Aislinn are o fire puternica, este luptatoare, are grija de ceilalti si consider ca este un personaj foarte bine definit atat prin actiunile sale cat si prin ganduri. Fiind extrem de ambitioasa a reusit in mare parte ce si-a propus si a ales bine avand grija de toti. Ma bucur extrem de mult ca Seth i-a fost alaturi pana la sfarsit, si a asteptat-o, nu a fugit de ea, nu a crezut-o nebuna si o iubea cu adevarat. In mintea mea este baiatul perfect, frumos si inteligent, responsabil si iubitor.
Autoarea a reusit sa construiasca un final pe placul tuturor, desi cu multe pierderi si sacrificii care au avut loc, personajele noastre si-au gasit perechea. Aici ma refer si la Donia si Keenan, Regina Iernii cu Regele Verii? Cine ar fi crezut si chiar mi-ar fi parut rau pentru ei daca ar fi ramas singuri.
Fascinatie este o carte ce m-a impresionat cu adevarat si am ajuns la concluzia ca povestile cu zane sunt infricosetoare, dar in acelasi timp, pline de iubire, iar lumea lor este magica.

Andreea Puf

Ceea ce mi-a placut cel mai mult la aceasta carte este felul in care sunt creionate personajele, in mod deosebit cale principale.
Aislinn, Seth, Keenan si Donia sunt foarte bine definite, au caractere puternice si pe parcursul cartii evoluaeaza; isi invata „lectia”. Insa daca ar fi sa-mi aleg un personaj preferat acela ar fi Aislinn. Nu am mai intalnit pana acum in romanele urban fantasy o eroina cu un caracter atat de puternic, o fata atat de hotarata, ferma, stapana pe ea. Cu toate ca are propriile temeri ( frica de a nu-i fi descoperit harul) si traume (moartea mamei) reuseste sa treaca peste toate si sa ia cele mai bune decizii. As putea spune ca este un personaj matur pentru varsta ei – pentru ca totusi este numai o adolescenta. Putine fete de varsta ei ar fi capabile sa faca fata unor asemenea provocari. Este de admirat ca nu cade prada tentatiilor si-si pastreaza verticalitatea in toate situatiile. Cu toate ca personajul ar putea parea mult prea perfect, totusi autoarea stie sa-i strecoare si cateva stari de slabiciune care o fac reala. Aislinn poate fi un model pentru multe tinere fete ce se afla
in fata unor decizii greu de luat.
Un alt aspect al cartii care mi-a placut este modul original in care este finalizata cartea. Daca in marea majoritate a romanelor de gen autorul ne lasa sa intelegem ca omul va gasi o modalitare de a avea o relatie cu creatura magica, de aceasta data avem parte de un alt fel de final, unul mult mai original.

11 thoughts on “Concurs Obsesie de Melissa Marr (Fascinație #2) – partea a doua!

  1. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

  2. Pingback: Am nevoie de voi :* « ~Evelina

  3. Te felicit Evelina si sa citesti cartea cu placere! Eu totusi ma bucur ca am participat si chiar am ramas surprinsa de voturi, nu ma asteptam nici sa primesc 2-3 voturi:))
    p.s sabina, dupa ce termini cu toate examenele si ai ceva timp, introdu pe lista de citit si Obsesie :D:D poate ne faci si o mica recenzie, cine stie….:)

    Apreciază

  4. Pingback: Speechless! « ~Evelina

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

