Amurg – acum la ProTV

Astazi de la ora 8:30 ProTv difuzeaza Amurg. În reluare pe 11 iunie (adică azi, imediat după miezul nopții) la 1:30.

Bella Swan a fost dintotdeauna diferita si a avut ceva probleme de adaptare. Atunci cand mama ei s-a recasatorit, iar Bella a decis sa ramana alaturi de tatal ei in micul oras Forks, nu se astepta ca viata sa-i ofere mari provocari.

Totul se schimba insa in momentul in care il cunoaste pe misteriosul si sarmantul Edward Cullen, deoarece el este diferit de toti baietii pe care ii intalnise pana acum. Este inteligent si spiritual, iar intre ei se leaga o relatie speciala.

In scurt timp, ei isi dau seama ca sunt indragostiti unul de celalalt, dar povestea lor de dragoste pare a fi una imposibila. Asta pentru ca Edward este cu adevarat diferit de ceilalti baieti: este vampir.

11 thoughts on “Amurg – acum la ProTV

  1. Dintre cele 3 filme aparute pana acum eu cred ca Amurg a fost cel mai bun. Adica nu ma leg de actiune neaparat (ca e momentul de unde s-au cunoscut ei si a aparut acest fenomen), dar parca efectele speciale sunt altfel fata de celelalte 2 parti si nu stiu….mi se pare ca a fost regizat mult mai bine Amurg in comparatie cu Luna noua si Eclipsa, iar de fiecare data cand il vad tot mai simt acel suspans.

    Apreciază

  2. Cred ca e…a 6a oara cand il revad? Mie dintre filme cel mai mult mi-a placut Eclipsa. E simplu! Doar in Eclipsa atmosfera a fost ceva mai vesela, Edward NU mai suferea in continuu si Bella l-a pocnit pe Jacob! (ah ce imi place faza aia, desi sunt Team Jacob) :)) Cat despre filmul Amurg, in cazul meu, incepe sa isi cam piarda farmecul, si parca mi-as dori sa mai recitesc o data seria Amurg. Oricum, e o poveste exceptionala, si desi se spune ca Stephenie Meyer a copiat-o pe Harris si pe LJ Smith, povestea tot ramane originala si plina de emotii!

    Apreciază

  3. Mie nu mi-a placut Luna Noua, ceea ce inseamna ca Amurg si Eclipa au fost pe placul meu. Din cele doua imi amintesc tot ce se intampla (chiar si detaliile), pe cand din Luna Noua nu-mi mai amintesc multe si l-am vazut chiar si la cinematograf.

    Oricum, abia astept Zori de zi (prima parte).

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

