Ritualul (Cercul Secret #1) de L.J. Smith

Azi am terminat ultimele pagini care îmi mai rămăseseră din Ritualul, primul volum al seriei Cercul Secret și am fost surprinsă când mi-am dat seama că mi-a plăcut și că abia aștept să citesc cel de-al doilea volum (care a apărut deja). Cercul Secret e prima serie cu vrăjitoare pe care o citesc și pot să spun că mi-a plăcut foarte mult. Are acel ceva care atrage și care te ține în carte până când îți dai seama că ai terminat-o și cauți următorul volum.

Practic povestea începe atunci când Cassie, eroina seriei, întâlnește un băiat pe țărm și îl ajută să se ascundă astfel salvându-l de niște „matahale” care bineînțeles voiau să îi dea o lecție. În schimbul gestului ei spontan pentru străin, acesta îi oferă o piatră ciudată numită calcedonie, o piatră norocoasă. Străinul îi spune că atunci când se va simți singură și neajutorată trebuie doar să strângă în pumn calcedonia și să se gândească la el și se va simți mult mai bine. Cassie nu prea bagă în seamă sfatul, dar rămâne fermecată de el. Totuși, niciunul dintre ei nu își dă seama ce s-a întâmplat între ei deși amândoi simt legătura ce pare să se fi format. El e cel care o „trezește”.O să vă dați și voi seama ce ar trebui să însemne asta dacă citiți volumul.

Mutarea rapidă în New Salem, orașul natal al mamei ei, casa bunicii ei îi provoacă o mulțime de încurcături și nu numai. Se înscrie la școală , o cunoaște pe Faye și ajunge să își dorească să se întoarcă acasă. Faye o face să se simte ca cea mai neînsemnată ființă de pe planetă. Îi lasă în dulăpiorul de pe holul școlii numai „cadouri” ce o înspăimântă și o fac să se teamă. Asta până când într-o zi o întâlnește pe Diana, cea care o salvează din ghearele lui Faye și o ajută să se simtă mult mai bine și să nu îi mai fie atât de frică de Faye.

Scena în care Cassie intră în Club sau mai bine spus seara în care ea se alătură Cercului este una destul de înfiorătoare. Scoasă pe sus din casă fără posibilitatea de a se opune și probele prin care e nevoită să treacă pentru a se alătura Cercului sunt destul de periculoase, dar și foarte grele. Când Cassie se trezește cu un cuțit la gât și cu vocea mieroasă și amenințătoare a lui Faye în spate trebuie să decidă dacă poate sau nu avea încredere.

Într-o zi se întoarce în orășel Adam și vreau să vă spun că nici prin cap nu vă trece cine este Adam sau mai bine spus iubitul cui este. Eu nu am fost chiar atât de uimită când a apărut în sfârșit și Adam pentru că mă așteptam să apară, dar nici rin minte nu îmi trecea cu ce o să apară. S-a întors în oraș cu un obiect ciudat, un cristal în formă de… asta o să descoperiți voi citind cartea pentru că nu am de gând să vă spun mai mult de atât.

Cartea mi-a plăcut foarte mult pentru că are și un strop (mai mare) de romantism care se împletește perfect cu acțiunea uneori alertă, alteori ceva mai lentă. O să vedeți cât de mult se schimbă Cassie până la finalul cărții: din fata timidă și ștearsă care se mută în New Salem ajunge să aibă încredere în ea și în forțele ei și își dă seamă că e gata să se sacrifice pentru cei pe care ajunge să îi iubească.

Sper că veți citi cartea și că veți la fel de încântați de ea ca și mine. Până atunci lectură plăcută, orice ați citi!

Titlul românesc: Ritualul (Cercul Secret #1)
Titlul original: The Initiation
Autor: L.J. Smith
 Editura românească: Corinteens
Traducător: Adrian Deliu
Pagini: 284
Continuare: Captiva

5 thoughts on “Ritualul (Cercul Secret #1) de L.J. Smith

  1. eu n-am citit cartea, desi e pe lista mea… n-am mai ajuns chiar demult cu nasul intr-o carte cu vrajitoare, dar avand in vedere ca e scrisa de l. j. smith, trebuie sa fie ceva de capul ei…

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

