Concurs Impecabil (Micuțele Mincinoase #2) de Sara Shepard – partea a doua

Update: Câștigătoarea este Neacșu Elena. Te rog să îmi trimiți informațiile prin formularul din bara laterala pentru a-ți expedia coletul până pe 19 iunie ora 8 seara.

Nici de această dată nu m-am putut decide deoarece nu am vrut ca voi, cititorii acestui blog să credeți că am ales pe nu știu ce fel de motive, așa că o să vă pun să alegeți dintre cele două răspunsuri care mi-au plăcut foarte mult, unul pentru forța cu care te lovește pentru că poate foarte bine să fie o poveste reală și celălalt pentru că sună mai mult a un episod dintr-o carte fantasy. Sper să alegeți ceea ce vă place mai mult cu adevărat.

Stați liniștiți/te pentru că această faza de votare nu va dura decât o zi, adică până mâine seară la ora 8.

Sper să nu vă supărați pe mine pentru că nu am putut alege.

Click pe citeste mai departe pentru a vedea ceea ce au scris.

Neacșu Elena

Alicia isi trecu mana prin parul saten deschis ca amurgul unei toamne tarzii si continua sa ma privesca cu aceeasi ochi injectati de venin. Pe chipul rece se schita un zambet triumfator si buzele lipsite de sange dezgoleau niste dinti perfect de albi. Isi deasfacu incet batonul de cereale, fixandu-ma cu privirea si trimitandu-mi un gand ca un fulger, spunandu-mi ca sunt la mana ei. Nici acum nu-i dau seama cum a reusit sa afle totul. Am incercat sa ingrop secretul asta atat de adanc, si uite ca ea sapase dupa el si reusise sa-l scoata la iveala. Vocea ei amenintatoare si superioara imi zgaria colturile creierului si o auzeam incontinuu cum imi spunea atat de stapana pe ea ca stie tot. Absolut tot. Ma obseda ideea ca aflase ceea ce am incercat atat de mult sa ascund, ceea de ce am reusit atat de greu sa ma dezvinovatesc. Simteam cum se ridica un zid in mintea mea care nu mai lasa sa treaca de cealalta parte doar teama si deziluzia, creierul meu nu mai procesa
nici o informatie si sufletul mi se dezintegra. Nu mai aveam cum sa ies din toata chestia asta. Nu era absolut nimic ce puteam face pentru a o scoate la capat. Nimic. Si tocmai acest nimic ma durea cel mai tare. Fumul tigarii vechi imi gadila narile uscate si capilarele se razvrateau toate in mine. Tocmai ea, Domnisoara Perfectiune, fata cu reputatia nepatata imi aflase singurul secret pe care il aveam. Singurul care-mi ramasese. Si totusi, nimeni nu e ceea ce pare. Trebuie sa ascunda ea ceva. Si trebuie neaparat sa aflu ce.
*
Incepuse sa ploua cand coboram treptele vechi si murdare ale blocului si ma indreptam spre sanatoriul de la marginea orasului. Bunica Aliciei era acolo, si eram apraope sigura ca voi afla ceva de la ea. Cladirea inalta si fara acoperis imi dadea fiori pe sira spinarii. Am tras aer adanc in piept, am clipit greoi si am intrat. O infirmiera tocmai trecea pe acolo si am rugat-o sa ma duca la doamna Kristen Martin. M-a privit usor sceptica si mi-a spus “Cred ca esti prima persoana care vine la ea. A fost adusa aici acum 4 ani si de atunci nimeni nu a mai calcat prin locul asta sa vada ce se mai intampla cu ea.” Nu mi-a venit sa cred. De 4 ani de zile sa n-o mai caute nimeni? Am ezitat o clipa si i-am raspuns “Aaa… Sunt o nepoata de-a ei. Am fost plecata ceva vreme si acum m-am intors. As vrea sa vorbesc cu ea.”. Infirmiera ma conduse intr-o incapere alba si luminoasa. Imediat am recunoscut-o pe doamna Martin. Infirmiera astapta sa spun ceva, dar eu am continuat sa o privesc pe
batrana, pana cand intr-un final, ea rupse tacerea: “Sa ma strigati daca e nevoie de ceva.” Am dat din cap si am urmarit-o cum paraseste camera. Batrana veni langa mine si apraope ca incepu sa planga. Imi povesti cum ajunsese aici, ca nu are nici o problema psihica si ca a incercat sa spuna asta dar a obosit sa nu fie crezuta, asa ca a renuntat. Sta singura majoritatea timpului, citeste tone de carti si plange. Se apropie de urechea mea si incepu sa-mi sopteasca o poveste incalcita despre Alicia si despre faptul ca din cauza ei ajunsese aici. Batrana continua sa vorbeasca si la inceput am crezut ca si-a pierdut cu adevarat luciditatea, pana cand am privit-o in ochi si mi-am dat seama ca este o persoana normala, la fel ca noi toti. Si ea nici macar nu-si inchipuia cat de mult ma ajuta aceasta poveste, aceste amintiri oribile de-ale ei. Asa ca acum nu doar Alicia imi cunoaste secretul, si eu stiu mult mai multe despre persoana din spatele acelei masti de fata cuminte. Si acum eu
voi fi cea care va rade, cu toate ca nu o voi santaja si ameninta cum a facut ea cu mine, vreau doar sa uite ca exist si sa terminam o data toata povestea asta pe care ea a inceput-o si eu ii pun capat.

Si da, nimeni nu e ceea ce pare, toti avem secrete si toti purtam masti frumoase…

R.D. – Rain Drops, deși cred că numele real este Martin Ramona Ionela (aștept răspuns de la ea și modific)

Astazi… am aflat ceva,ceva ce m-a socat extraordinar,prietena mea s-a intors din Italia zilele trecute,am vorbit atat de mult si nu pot sa cred ca nu mi-a spus ceea ce facea de fapt acolo,ma chema mereu la ea spunea ca imi va gasi o munca si ma va ajuta sa raman acolo dar niciodata nu m-am putut duce ,pentru ca aveam un sentiment de nesiguranta .Pe atunci nu stiam de ce simt asta doar e prietena mea de 10 ani,credeam ca nu exista secrete intre noi,ea stie tot despre mine .Azi am iesit afara…eu ,ea si iubitul ei ,toata discutia lor era in semne chinezesti pentru mine insa instinctiv cuvintele mi-au iesit pe gura fara voia mea „Esti prostituata?” ea mi-a raspuns cu zambetul pe buze „Da!dar mi-a luat atat sa-ti spun pentru ca nu vroiam sa-ti schimbi parerea despre mine” . Chiar daca intentia ei era sa nu ma piarda poate…nu mi-am putut ascunde uimirea…10 ani…de prietenie,plecata de 3 ani jumate si eu ?…eu abia acum aflu adevarul?A2a zi se astepta sa fi
spus…dar eu mi-am tinut gura…asa sunt mereu pastrez secretele prietenelor chiar dak asta ma costa timp din viata mea de gandire si sacrificii .Insa in momentul in care am iesit afara mi se parea ca toata lumea ma priveste altfel…da!toata lumea stia…totul,eu am fost ultima care a aflat ,si ce daca? ,mi-am zis in gandul meu o pot ierta nu am cum sa o las dupa atata timp!Eu…i-am pastrat secretele am facut orice chiar daca asta a insemnat poate sa iau si o palma pentru ea.Insa ea m-a mintit ,prea multi ani inca…ziua trecuta mai aflasem ceva…acum cativa ani ea flirta cu prima mea dragoste de-aia incetase sa mai vina cu noi la plimbare atunci? mhm inteleg… am realizat ca trebuia sa incetez sa fiu asa sincera ceva timp in urma dar acum e prea tarziu!Intr-o prietenie nu trebuie sa existe secrete,minciuni,dar trebuie sa fii pregatit sa minti pentru prietenul tau!

24 thoughts on “Concurs Impecabil (Micuțele Mincinoase #2) de Sara Shepard – partea a doua

    • Multumesc. Sincer a fost destul de greu. Au fost multe persoane care au scris, si au tot scris si am stat sa citesc tot, asa ca mi-a luat ceva timp, dar eu cred ca merita. De aceea realizez si astfel de concursuri. Vreau sa vad cum voi toti va folositi imaginatia pentru ca merita.

      Apreciază

  1. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

  2. Ambele sunt foarte bune , sunteti 2 castigatoare , am votat , mult succes amandurora :* , Sabina ai concursuri super , Sincere Felicitari pentru efortul depus , grijile care ti le faci sa impaci pe toata lumea si rabdarea care la tine pare sa nu aibe limite , blogul este minunat , sper sa ai cati mai multi vizitatori , pup

    Apreciază

  3. Ambele sunt foarte bune , sunteti 2 castigatoare , am votat , mult succes amandurora :* , Sabina ai concursuri super , Sincere Felicitari pentru efortul depus , grijile care ti le faci sa impaci pe toata lumea si rabdarea care la tine pare sa nu aibe limite , blogul este minunat , sper sa ai cati mai multi vizitatori , pup

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

