9

Biblioteca mea!!

V-am promis că o dată cu încheierea primului concurs Biblioteca Ta vă voi dezvălui „my precious”.  Sincer, sper să vă placă micul meu colțișor de rai. Am început să citesc abia acum vreo 3 ani și am reușit să adun, spun eu, destul de multe cărți. Poate că unii dintre voi se vor amuza de felul în care am început eu să citesc, dar uneori publicitatea nu strică. Am descoperit într-o revistă Bravo un pliant cu primul capitol din Tunele, primul volum al seriei cu același nume și cum pe mine mă atrag și misterele și civilizațiile dispărute, așa că după ce am citit fragmențelul, am decis că trebuie să îmi cumpăr cartea. Bineînțeles că am devorat-o imediat și mi-a plăcut la nebunie. În căutare de informații despre cel de-al doilea volum al seriei am descoperit blogul lui Shauki și am continuat să îl urmăresc. Așa am ajuns să îmi tot cumpăr cărți și să tot citesc, până când acum 1 an și jumătate mi-am făcut propriul blog care a ajuns astăzi așa cum îl vedeți. Biblioteca mea reprezintă într-un fel o parte din realizările mele din liceu, acum că a ajuns la final. Totuși, nu vă faceți griji. Voi merge le facultate, dar blogul rămâne în picioare cu mine la cârmă, așa că nu se vor schimba foarte multe lucruri.

Încă an am reușit că citesc chiar toate cărțile din bibliotecă, dar după BAC promit că citesc și fac recenzii „pe bandă rulantă”  ca să recuperez timpul pierdut învățând sau scriind pentru școală. În plus trebuie să mai fac rost de vreun dulap/raft pentru cărți pentru că nu prea mai am loc.

Cred că am pălăvrăgit suficient, așa că vă voi lăsa imaginile de mai jos cu biblioteca mea. Nu am mai făcut poze și cărților luate cu ziar gen Adevarul. Sper să vă placă (aștept păreri).

Această prezentare necesită JavaScript.

Click pe imagini pentru mărire.

35 thoughts on “Biblioteca mea!!

  1. E suuper biblioteca ta,sper ca in timp voi aduna si atatea carti cate ai tu si la fel de multe cunostinte in materi de carti fantasy…:D
    Oricum,Bravo si tine-o tot asa cu blogul !🙂

    Apreciază

  2. Wow felicitari Sabinna…cate carti :O..dar sunt eu chioara X_X sau iti lipseste luna noua :D:”> ?
    Ce as vrea sa am si eu atateacarti :((:X..FELICITARI..eu am inceput sa citesc carti datorita blog-ului tau :X..mai intai mi-am luat AV1 si pe urma am cautat informatii despre ea si asa am gasit blog-ul tau :X..te urmaresc cred ca din decembrie😀..stiu stiu sunt nnoua intre ale cititului :D:))

    Apreciază

    • Multumesc.
      Da, nu esti chioara, chiar imi lipseste luna noua, desi am citit-o. Trebuie sa mi-o cumpar ca sa le am pe toate. La targ in noiembrie e pe lista, alaturi de multe alte carti.

      Ma bucur ca o sa faci alaturi de mine (si blog bineinteles) 1 an, cand acesta face 2 ani.

      Apreciază

  3. ai o biblioteca superba… si eu am inceput tot cu ajutorul lui Bravo sa citesc, doar ca prima mea serie a fost Jocurile Foamei si apoi am dat peste blog-ul tau si peste multele si frumoasele carti fantasy(mai ales cele de la Leda) :)… sa nu te dai batuta nici cu blogul nici cu cititul, ai facut(cred eu) multi oameni sa iubeasca cartile prin recenzile si recomandarile tale😀

    Apreciază

  4. De cand asteptam sa vad pozele astea…Frumoasa biblioteca.Daca asa avea si eu ordine in biblioteca ca tine…Si mi-ai dat multe idei pentru vara.:D
    P.S. Am uitat sa iti spun(cred ca de vina sunt examenele astea..pfff) mi-a venit cartea.Arata bine!Abia astept sa imi fac timp s-o citesc!

    Apreciază

  5. Superba biblioteca:x
    P.S: am vazut ca ai in biblioteca si Nina, fetita celei de-a sasea luni:X
    Imediat ce am vazut-o mi-am adus aminte ca asta a fost prima mea care [ dintr-o serie] pe care am citit-o:) Eram clasa a treia si stiu ca nu o mai lasam din mana:X
    Ah, si am vazut ca ai si Orasul bantuit…hm..eu m-am uitat putin peste ea, insa nu prea mi-a placut:) oricum..ideea e draguta, dar pe mine m-a cam plictisit cartea

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

