The Nine Lives of Chloe King

The Nine Lives of Chloe King în curând la Leda

Sărbătorind terminarea primei probe din această săptămână, o să vă prezint și eu viitoarele noutățile editoriale din perspectiva mea, deși sunt sigură că deja ați aflat de ele.

Voi începe cu o serie de care nu auzisem până de curând și de care m-am îndrăgostit după sinopsis și primul episod al ecranizării. Cred că deja v-ați dat seama că vorbesc despre seria The Nine Lives of Chloe King (Cele nouă vieți ale lui Chloe King) scrisă de Liz Braswell (aceasta a scris și sub numele Celia Thomson și Tracy Lynn). Când am văzut prima dată coperțile originale nu am fost impresionată deloc, dar când am citit sinopsisul și am mai descoperit mici surprize pe net am fost foarte încântată. Coperta tie-in m-a fascinat complet, la fel ca și primele două episoade ale serialului creat de ABC Family. Povestea este surprinzătoare, nouă și sunt sigură că va prinde la public foarte bine, mai ales că cei de la Leda încearcă să obțină copert tie-in. Poate o să spuneți că o laud prea mult, dar eu nu obișnuiesc să mint și când laud ceva am o mulțime de motive întemeiate. Urmăriți primul episod al serialului și o să vedeți că am dreptate. O să așteptați cu sufletul la gură următorul episod, dar și cărțile – cred că am uitat să vă spun că seria este o trilogie.

Povestea lui Chloe este mult mai complexă decât pare la prima vedere. Întreaga poveste despre Mai este mult mai interesantă decât mă așteptam și abia aștept să aflu și alte detalii. Ca să vă fac și mai curioși o să vă dau un mic, să-i spunem indiciu: Sărutul unui Mai poate omorâ un om, așa că încercați să vă imaginați viața lui Chloe, adolescentă fiind.

Mai jos aveți coperțile originale ale seriei, dar și coperta tie-in care va fi probabil folosită și la noi – iubesc editura Leda și nu mă mai satur să tot repet această propoziție.

 

Coperta tie-in:

Sinopsis:

Chloe King era o fata obișnuită de șaisprezece ani.

Își făcea temele și a lua note bune, dar nu se temea se chiulească uneori de la cursuri pentru a ieși împreună cu prietenii ei. Dormea acasă, dar încerca sa evite orice contact cu mama ei. Chestii normale.

Apoi  ea a căzut din cel mai înalt turn din San Francisco și viata ei s-a schimbat. Pentru început, a murit și apoi s-a trezit.

Acum viata lui Chloe este departe de normalitate. Dintr-odată băieții se învârt în jurul ei, îi cresc gheare și cineva încearcă sa o ucidă.

Din fericire, Chloe mai are încă opt vieți.

Mai jos puteți vedea trailerul serialului.

13 thoughts on “The Nine Lives of Chloe King în curând la Leda

  1. ai dreptate:) chiar pare interesanta seria… la fel si serialul😀 dar ast sa citesc cartea mai intai iar apoi sa urmaresc serie… desi probabil ca sunt diferente la fel de mari ca si in PLL si TVD… coperta tie-in chiar e superba… abia ast ca Leda sa publice seria😡

    Apreciază

  2. ce banc sec….pe bune……s-a anulat dupa numai 10 episoade?era SUPER!!!!iubeam serialul ala…..abc family e….de tot……mda….N-AM CUVINTE….ALEA 10 EP. MERITA VIZIONATE……cu toata frustrarea de dupa……cand apare cartea a 2-a la noi?macar mai e o speranta…..totusi o sa imi fie dor de mutrele actorilor….:):((((((

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

