Concurs Pachet Războiul Reginelor de Oana Stoica-Mujea

Update: Cărțile merg la Elena Costea, câștigătoarea acestui concurs. Felicitări! Trimite-mi datele prin formularul din bara laterală a blogului. Ea a scris: Nu am citit inca o carte de Oana Stoica Mujea. Ma tot gandesc daca merita sau nu. Si totusi, cand ma gandesc la faptul ca romanii nu au atatea sanse ca americanii, sa zicem, ma trec fiorii.
Ca autor roman, nu pot spune decat ca Oana Stoica Mujea are totusi noroc, probabil e o autoare buna. Chiar sunt curioasa cum sunt aceste doua romane. Ma tot intreb cum este ea in realitate, ca om. Probabil voi afla din scrierile ei.
Tocmai m-am decis sa citesc ce scrie, cu orice pret.
Cei care nu au câștigat nu ar trebui să fie supărați deoarece mai sunt și alte concursuri pe blog și cu siguranță vor mai fi unele și cu cărțile Oanei Stoica-Mujea.

Am un nou concurs din partea editurii Tritonic și cred că o să vă placă la ce m-am gândit. Concursul este destul de simplu.

Pentru a câștiga trebuie să îmi spuneți dacă ați citit sau nu o carte scrisă de Oana Stoica-Mujea sau nu și motivul pentru care ați facut-o sau nu. Trebuie să știți că voi desemna câștigătorul cu ajutorul lui random.org și că nu este obligatoriu să fi citit o carte scrisă de această autoare. Dacă ați citit vreau să îmi spuneți cine va convins sau cum ați auzit de carte și dacă nu ați citit încă vreau să știu de ce, de exemplu: pentru că nu ați auzit de autoare, pentru ca nu e genul vostru si tot asa. Răspunsul ar trebui să fie destul de scurt, să spunem maxim 10 rânduri. Pentru a vă înscrie completați formularul de mai jos.

Acest concurs se desfășoară până pe 7 iulie. Succes tuturor.

11 thoughts on “Concurs Pachet Războiul Reginelor de Oana Stoica-Mujea

    • Da, dar nu inteleg ce va costa daca puneti numele intreg. Nu ar trebui sa va fie rusine de numele vostru indiferent cum suna. Si numele meu e destul de ciudat si toata lumea mi-l tot poceste, dar asta nu inseamna ca nu il mai scriu. Mi-e mai usor sa premiez o persoana si nu un nickname.

      Apreciază

      • Mie nu mie greu sa pun la castigator un nickname, dar in cazul in care castigi, oricum trebuie sa imi dai numele real.

        Doar nu crezi ca folosesc numele voastre, ale participantilor la altceva. Pur si simplu mi se pare ca asa e normal… atunci cand cineva castiga sa apara numele real. Asa va mai cunosc si eu (mai mult pe cei care comenteaza pe blog).

        Apreciază

  1. Pingback: Concursuri pe blog & Campania pentru publicare « Sabinna's Angel for a story

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

