First Look (8) – The Golden Lily

Astăzi a fost dezvăluită coperta celui de-al doilea volum al seriei Bloodlines. Ce părere aveți de coperta cărții The Golden Lily care va apărea în mai 2012?

Puteți să credeți că dezvăluirea acestei coperți a avut loc înainte de lansarea primului volum al seriei? Bloodlines apare pe 23 august.

3 gânduri despre „First Look (8) – The Golden Lily

  1. imi place:X chiar ieri citisem intreviul lui Richelle Mead cand a dezvaluit numele celui de-al doilea volum si imediat m-am intrebat : „oare cum va arata coperta?”:x
    oricum este frumoasa, desi de fiecare data cand ma gandesc la spin-off`ul seriei mi se face si mai dor de rose, dimitri si lissa:|

    Apreciază

  2. si mie mi se face foarte dor de ei… dar macar nu ne despartim de tot de personajele noastre mult iubite… oricum, din cate imi dau seamasydney e cea din dreapta pentru ca arata identic cu cea de pe primul voleum, dar nu stiu cine-i tipa din stanga… oare o fi jill?… oricum e f dragutza coperta… 😀

    Apreciază

Vrei să întrebi sau să spui ceva? Lasă un comentariu!

